  • 1. Data: 2003-12-27 20:30:46
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "El-Viz" <e...@k...chip.pl>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie praw autorskich do stron WWW. Oto one:
    Czy mogę skopiować jakąś stronę na nośnik CD-R w postaci identycznej jak na
    serwerze z którego została skopiowana, z zachowaniem wszystkich odnośników,
    reklam itp., a następnie sprzedać ów nośnik nie dzieląc się jednocześnie
    zyskiem z autorem strony? Zaznaczam że kopia nie będzie się różnić niczym od
    oryginału ogólnie dostępnego dla wszystkich w Internecie.
    --
    El-Viz

  • 2. Data: 2003-12-27 21:00:14
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    El-Viz:

> [...]
    > na serwerze z którego została skopiowana, z zachowaniem wszystkich
    > odnośników, reklam itp., a następnie sprzedać ów nośnik nie dzieląc się

    nie

    --
    psycomy

  • 3. Data: 2003-12-28 16:03:31
    Od: "El-Viz" <e...@k...chip.pl>

    Użytkownik "psycomy" <a...@u...pl> napisał w wiadomości
    > nie
    >
    > --
    > psycomy

    Dzięki za szczerą i elokwentną wypowiedź :)). Załóżmy że masz rację. Załóżmy
    też że zdobyłem pozwolenie na rozpowszechnianie owej strony i pozwolenie to
    mam na piśmie w postaci maila. Czy jest on wystarczającym dowodem w oczach
    prawa? Czy może nic nie znaczy?

    El-Viz

  • 4. Data: 2003-12-28 17:45:05
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) El-Viz w wiadomości <3...@n...vogel.pl> powiedział(a) co
    następuje:

> [...]
    > mam na piśmie w postaci maila. Czy jest on wystarczającym dowodem w oczach

    To pisz od razu na czym stoisz a nie chrzań na grupie pierdół. Udzielono
    Ci prawidłowej odpowiedzi na Twoje pytanie, biorąc pod uwagę ilość
    danych jakie nam udostępniłeś. Czego więcej oczekiwałeś? Zachwytów?

    --
    Olgierd
    "Gdy słowa stracą swoje znaczenie, ludzie stracą swoją wolność",

  • 5. Data: 2003-12-29 09:07:35
    Od: "El-Viz" <e...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To pisz od razu na czym stoisz a nie chrzań na grupie pierdół. Udzielono
    > Ci prawidłowej odpowiedzi na Twoje pytanie, biorąc pod uwagę ilość
    > danych jakie nam udostępniłeś. Czego więcej oczekiwałeś? Zachwytów?

    Po pierwsze moje pytanie to nie pierdoła (dla mnie).
    Po drugie mieści się w tematyce grupy.
    Po trzecie, jeśli uważasz je za nieistotne to na nie odpowiadaj.
    Nie oczekiwałem zachwytów tylko uzasadnienia. Choćby króciutkiego. A trzy
    litery w odpowiedzi to chyba trochę za mało. Powtarzam: jeśli Psycomy uznał
    je za nieistotne mógł na nie w ogóle nie odpowiadać.
    A Ty jakich danych się jeszcze spodziewałeś? Adresu strony? Podałem
    dokładnie tyle faktów ile było potrzeba do rozpatrzenia problemu, a drugie
    pytanie było bezpośrednią konsekwencją odpowiedzi jakiej uzyskałem na
    pierwsze, a nie "na czym stoję".

    El-Viz

  • 6. Data: 2003-12-29 10:08:52
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    El-Viz:

    [...]

    http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7585

    jesli idzie mail to sad decyduje, czy taki dowod jest wiarygodny

    --
    psycomy

  • 7. Data: 2003-12-29 12:03:03
    Od: "El-Viz" <e...@k...chip.pl>

    > jesli idzie mail to sad decyduje, czy taki dowod jest wiarygodny

    thx!

  • 8. Data: 2003-12-29 13:34:58
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    od
    > oryginału ogólnie dostępnego dla wszystkich w Internecie.

    Dogadaj się z nim, że jesteś jego przedstawicielem i sprzedajesz na jego
    życzenie idzielisz się zyskiem.

    Jacek

  • 9. Data: 2003-12-29 19:25:29
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) El-Viz w wiadomości <3fefeec0$1@news.vogel.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > Nie oczekiwałem zachwytów tylko uzasadnienia. Choćby króciutkiego. A trzy
    > litery w odpowiedzi to chyba trochę za mało. Powtarzam: jeśli Psycomy uznał
    > je za nieistotne mógł na nie w ogóle nie odpowiadać.

    Przeczytaj jeszcze raz swoje pytanie, a następnie odpowiedź. Pytanie nie
    było pierdołą, było normalnym pytaniem, odpowiedź była w 100%
    prawidłowa, na temat, merytoryczna. Nie prosiłeś o uzasadnienie,
    natomiast... eee nie chce mi się pisać na ten temat.
    Przypomina mi to trochę takich gości, którzy tu czasem pytają, dostają
    odpowiedź (niekoniecznie po ich myśli), po czym w następnym poście walą:
    "ale proszę o odpowiedź profesjonalnych prawników".
    Psycomy uznał pytanie za istotne, udzielił odpowiedzi. Odpowiedź
    brzmiała "nie". Uzasadnienie brzmi: bo takie są przepisy.

    --
    Olgierd
    "Istnieją dwaj wrogowie wolności - instytucjonalni altruiści i