  • 1. Data: 2002-07-22 00:39:32
    Temat: Prawne dywagacje "psu na buty"...
    Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka>

    Chciałbym skłonic Was do wymiany pogladów, bo momentami sam watpię,
    czy mam jakiekolwiek pojęcie o Prawie.
    Na podstawie własnego doswiadczenia piszę tak:

    Nie zostanie ukarana napaść na przechodnia, z jego pobiciem,
    gdy brak co najmniej kilku świadków, ktorzy na dodatek musza świadczyć
    super jednolicie.
    Waszym zdaniem, dlaczego jest to możliwe?

    Inaczej:sytuacja hipotetyczna- napadam na człowieka, leję go bejsbolem
    (lekko,:-) by był chory mniej niz 7 dni), i uchodzi mi to płazem!
    Dochodzenie prowadzone bedzie cztery lata, i zakończy się umorzeniem.
    Dlaczego tak się dzieje w Polsce?
    Czy to nie prowadzi do katastrofy prawnej?

    --
    PozdrawiamZbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848