  • 1. Data: 2007-07-31 07:32:04
    Temat: Praca...
    Od: picom <picom@[no_spam]esnet.pl>

    Witam,

    Mam sklep odzieżowy jednak mam też drugą prace więc chciałbym żeby moja
    mama pracowała jako sprzedawca w moim sklepie czy muszę zawierać jakieś
    umowy?

    pi

  • 2. Data: 2007-07-31 20:12:52
    Temat: Re: Praca...
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 31 lipca 2007 09:32
    (autor picom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f8moi3$dar$1@node1.news.atman.pl>):

    > Witam,
    >
    > Mam sklep odzieżowy jednak mam też drugą prace więc chciałbym żeby moja
    > mama pracowała jako sprzedawca w moim sklepie czy muszę zawierać jakieś
    > umowy?

    Nie, olej. Starszej kobiecie przyda się nieco adrenalinki jak będzie
    uciekała przed kontrolą.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 3. Data: 2007-07-31 20:31:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, olej. Starszej kobiecie przyda się nieco adrenalinki jak będzie
    > uciekała przed kontrolą.

    A po co ma uciekać? Przecież to syn dostanie wyrok.

  • 4. Data: 2007-08-01 09:40:37
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 31 lipca 2007 22:31
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f8o6h4$ivg$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A po co ma uciekać? Przecież to syn dostanie wyrok.

    No ale to mamusia... Nie będzie chciała wkopać syna...

  • 5. Data: 2007-08-01 18:04:33
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Wrak Tristana wrote:

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8o6h4$ivg$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > No ale to mamusia... Nie będzie chciała wkopać syna...

    Zaraz, zaraz. A jeśli prowadzą jedno gospodarstwo domowe, to też jest
    obowiązek umowy (o pracę, dzieło czy inną)?

    --
    Mariusz Lotko

  • 6. Data: 2007-08-02 10:14:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 1 sierpnia 2007 20:04
    (autor Mariusz Lotko
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f8qhrh$1de$1@bandai.magma-net.pl>):

    > Zaraz, zaraz. A jeśli prowadzą jedno gospodarstwo domowe, to też jest
    > obowiązek umowy (o pracę, dzieło czy inną)?

    No sprzedawania w sklepie odzieżowym dziełem bym nie nazwał...

    A gospodarstwo? Znaczy się jak założę PGR i dam mieszkania pracownikom, to
    mogę ich zatrudniać na czarno?