  • 1. Data: 2008-06-02 08:27:08
    Temat: Pozew a potwierdzenie sald
    Od: "diok" <d...@d...pl>

    Witam,

    Prowadzę DG i mam zamiar pozwać Gminną Spółdzielnię o nie zapłacone
    faktury.
    Czy jeżeli będę miał podpisany przez nich oryginał potwierdzenia sald
    (plus oczywiście wezwanie do zapłaty), to sąd wyda na tej podstawie
    nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym?
    Przez kogo musi być podpisany? Jak to zrobić aby to wyglądało na
    normalną czynność sprawdzającą (porównanie sald) a nie przygotowanie do
    pozwu? Czy mogę żądać od nich takiego potwierdzenia sald? I czy oni
    muszą mi je potwierdzić? Może jakaś podstawa prawna?;)

    Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam,
    diok