  • 1. Data: 2004-03-19 10:43:49
    Temat: Poszukiwany prawnik - żółtaczka - Lublin
    Od: "Monika" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuję doświadczonego prawnika który zajął by się sprawą przeciwko
    szpitalowi o zarażenie żółtaczką typu C. No i żeby strasznie skóry nie zdarł
    w przypadku niepowodzenia.

    Monika
    s...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-11-11 15:54:57
    Temat: Re: Poszukiwany prawnik - żółtaczka - Lublin
    Od: Prometeusze<k...@p...pl>

    Witam,

    Dzisiaj wyszukując informacje o HCV, znalazłam list:

    Poszukiwany prawnik - żółtaczka - Lublin

    Autor: Monika IP: *.dot-com.net.pl
    Data: 19-03-2004 11:43

    [odpowiedz na list]
    [odpowiedz cytując]

[...]

    Nazywam się Katarzyna Borowska. Jestem Generalnym Przedstawicielem
    Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pomocy Chorym z HCV "Prometeusze".
    Ja złożyłam pozew o odszkodowanie. Jestem klientką mecenasa H. Konarzewskiego.
    Jest to mecenas polecany przez bardzo wielu chorych na wzw typu C i B. Podaję
    adres kancelarii:

    Kazimerz Hubert Konarzewski
    Kancelaria Adwokacka
    ul. Chopina 19/1