  • 1. Data: 2007-03-05 13:46:33
    Temat: Porada prawna online...
    Od: "Gabcia85" <g...@i...pl>

    Czy jest cos takiego jak fachowa porada prawna online?
    Jakas strona www gdzie fachowcy/prawnicy/radcy odpowiadaja na pytania
    ludzi...wiem wiem, od tego jest to forum, ale kiedys zadalam pytanie i
    skierowaliscie mnie do fachowej osoby...jednak ze wzgledu na brak
    czasu zastanawiam sie czy jest cos takiego online, oczywiscie kwestwia
    zaplaty za porade wchdozi w rachube

  • 2. Data: 2007-03-05 13:55:45
    Temat: Re: Porada prawna online...
    Od: <s...@g...pl>

    "Gabcia85" <g...@i...pl> wrote in message
    s.com...
> [...]
    > skierowaliscie mnie do fachowej osoby...jednak ze wzgledu na brak
    > czasu zastanawiam sie czy jest cos takiego online, oczywiscie kwestwia

    http://www.prawnicy-online.pl - ale nie mogę na razie podzielić się opinią,
    bo właśnie zadałem pytanie i czekam na odpowiedź.

    --
    Pozdrawaim,
    strach

  • 3. Data: 2007-03-05 14:05:40
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 05 Mar 2007 05:46:33 -0800, Gabcia85 napisał(a):

    > Czy jest cos takiego jak fachowa porada prawna online?

    Nie, nie ma, a te adresy tutaj to jest fikcja.

    http://www.google.pl/search?q=porady
    +prawne&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:of
    ficial&client=firefox-

    http://www.google.pl/search?q=porada
    +prawna&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:of
    ficial&client=firefox-

    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierdrudak.com <==

  • 4. Data: 2007-03-05 14:35:25
    Od: <s...@g...pl>

    "Olgierd" <n...@o...com> wrote in message

> [...]
    ficial&client=firefox-

    > http://www.google.pl/search?q=porada
    > +prawna&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:of

    Dlaczego? Nie odpowiadają, są słabi, biorą pieniądze i nie dają odpowiedzi?

    Pozdrawiam,
    strach

  • 5. Data: 2007-03-05 14:42:07
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    <s...@g...pl> wrote in message

    > "Olgierd" <n...@o...com> wrote in message

    ficial&client=firefox-

    ficial&client=firefox-

    > Dlaczego? Nie odpowiadają, są słabi, biorą pieniądze i nie dają
    > odpowiedzi?

    chodzilo chyba o to, ze mozna to znalezc bardzo latwo w google.

  • 6. Data: 2007-03-05 15:02:15
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 05 Mar 2007 15:42:07 +0100, GrzegorzG napisał(a):

    > chodzilo chyba o to, ze mozna to znalezc bardzo latwo w google.

    Tak, o to właśnie chodziło.

  • 7. Data: 2007-03-05 15:05:48
    Od: <s...@g...pl>

    "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> wrote in message

    > chodzilo chyba o to, ze mozna to znalezc bardzo latwo w google.

    Nie skumałem, wziąłem to za ostrzeżenie. A może ktoś polecić dobrą a
    niedrogą online'ową kancelarię? Jakieś opinie nt.
    http://www.prawnicy-online.pl?

    strach

  • 8. Data: 2007-03-05 15:44:22
    Od: "Zbig.T" <t...@g...pl>

    http://allegro.pl/item172171345_doradztwo_porady_pra
    wne_porada_prawna_prawnik.html
    http://allegro.pl/item172227392_doradztwo_prawne_por
    ady_porada_prawna_prawnik.html
    http://allegro.pl/item170821813_porady_prawne_pozwy_
    pisma_super_oferta_.html
    http://allegro.pl/item171422591_profesjonalne_porady
    _prawne_kancelaria_prawna.html

    itd

  • 9. Data: 2007-03-05 16:18:21
    Od: <s...@g...pl>

    "Zbig.T" <t...@g...pl> wrote in message
    > http://allegro.pl/item172171345_doradztwo_porady_pra
> [...]

    Dzięki za post, chodziło mi jednak o kancelarie sprawdzone, do listy
    przypadkowych link już był w tym wątku. Tak naprawdę zależałoby mi na
    kancelarii taniej i w marę dobrej do prostej porady, nie musi być z
    pierwszej ligi(jeśli sprawa jest na tyle trudna że szuka się najlepszych, to
    raczej nie załatwia się tego online). Próbowałem już pytać na tej grupie,
    ale nie dostałem odpowiedzi - a może ktoś jednak wie, chodzi o
    ubezpieczenia, tu jest post: news:esaavm$po8$1@atlantis.news.tpi.pl ? Na
    razie z http://www.prawnicy-online.pl dostałem szybką odpowiedź, że nie mają
    specjalisty z tego obszaru.

    Pozdrawiam,
    strach

  • 10. Data: 2007-03-05 20:56:30
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia 5 Mar 2007 05:46:33 -0800, Gabcia85 napisał(a):

    > Czy jest cos takiego jak fachowa porada prawna online?

    odradzam e-prawnik.pl

    zapłaciłem, zadałem pytanie po niepełnej godzinie
    otrzymałem odpowiedź, że nie mogą/nie są w stanie/nie chce im się
    i zapraszają mnie do kancelarii. Poprosiłem o zwrot pieniędzy
    miną prawie tydzień a kasy nie zwrócili, w rozmowie telefonicznej
    gostek cos nawijał o akceptacji takiego przelewu przez szefa,
    akceptacja przez szefa którego akurat nie ma na kwote 40-ści parę złotych,
    normalnie śmiech na sali.