  • 1. Data: 2004-10-27 08:46:32
    Temat: Popekane ściany - w wyniku remontu innego lokalu.
    Od: "Therminator [3m]" <t...@i...pl>

    Witam!
    W wyniku remontow (zmiana konstrukcji nośnej budynku w wyniku zmiany
    charakteru lokalu) prowadzonych pod moim mieszkaniem popekaly mi sciany w
    dwoch pokojach. Moze jeszcze bym nie szumial, ale jeden pokoj byl cekolowany
    i malowany miesiac temu a drugi (dziecinny) dwa tygodnie temu.
    W wyniku prowadzonych prac popekaly mi sciany (niktore szpary maja >1mm
    szerokosci) w 2 pokojach (parenascie pekniec) na szczytowych ścianach - w
    miejscach bardzo widocznych.
    Rozmowa z inwestrem nie wchodzi w gre - inwestor mimo licznych protestow i
    wyjasniania sprawy legalnosci pozwolenia na budowe dalej prowadzi roboty.
    Zostalo juz zlozone pismo do nadzoru budowlanego informujace o szkodach
    budowlanych.

    Jakie zastosowac kolejno kroki wzgledem inwestora aby zmusić go do usuniecia
    na jego koszt powstalych uszkodzen?

    Nadmienie,ze jego adres jest adresem, pod ktorym bedzie teraz sklep (bylo
    mieszkanie) - wiec nie wiem jak bedzie ze skutecznoscia doreczenia
    jakiegokolwiek pisma..

    Serdecznie pozdrawiam
    Michal