  • 1. Data: 2002-09-26 09:46:58
    Temat: Pomocy - egz z PrHandlowego
    Od: "bart" <r...@p...wp.pl>

    Witam !
    W sobotę czeka mnie ta radość , czy ktoś ma jakieś ciekawe materiały do
    podesłania ? Najlepiej porównania spółek , inne opracowania ..... to co
    bylo na serwerze Lex'a już przeglądałem . A jakby sie jeszcze przykładowe
    pytania znalazły to byłoby super - jestem na UAM Poznań, zaocznie .
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-09-26 09:49:40
    Temat: Re: Pomocy - egz z PrHandlowego
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "bart" <r...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > bylo na serwerze Lex'a już przeglądałem . A jakby sie jeszcze przykładowe
    > pytania znalazły to byłoby super - jestem na UAM Poznań, zaocznie .

    Wiele rzeczy tez mozesz znalezc na www.infor.pl

    Pozdro

    sap