  • 1. Data: 2007-11-20 13:38:52
    Temat: Polska w objęciach mafii
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Do napisania tego rodzaju tekstu, zmuszałem się już wcześniej. Impulsem w
    końcu stała się odpowiedź, jaką otrzymałem na priva na mój wątek "Jakim
    cudem minister - obywatel obcego państwa - otrzyma PESEL?"

    Ani mafia, ani żadna inna organizacja przestępcza, której nadrzędnym celem
    jest grabież majątku obcego państwa, nie sprawdza obywatelstwa nowego
    przestępcy! Przy przyjmowaniu do przestępczej organizacji obowiazują inne
    kryteria ocen przydatnosci. Widać powołany minister finansów, spraw
    zagranicznych, aktualny premier, im kilku innych dostojników z obu
    przestępzcych organizacji mają potrzebne kwalifikacje. Na początek chcą
    ukarśc szpitale, co już jeden z przestepców zapowiedział, po ich
    "prywatyzacji" przystąpią do totalnej grabieży, na koniec wprowadzą podatek
    liniowy. Obecna koalicja szukała się w korcu maku, to rzeczywiscie fachowcy
    najwyższej klasy, tyle, że od przekrętów! Pozdrawiamy wszystkich Polaków!

    Mój komentarz:

    W sumie każda
    władza opiera się na zasadach mafijnych, ale w Polsce wykazuje ona
    szczególną pogardę wobec narodu. Na szczytach władzy mamy wyraźnie widoczną
    wojnę gangów, które to na zmianę obejmując hierarchię, bezwzględnie
    wykorzystują armie przejętych urzędników (żołnierzy), do walki z narodem.
    Jednak gangi te mają wspólny "kodeks honorowy", którego decydenci
    przestrzegają. Jedną zasadą tego kodeksu jest na przykład taka, że żaden Żyd
    nie powie drugiemu, że ten jest Żydem. Jest nieformalna koalicja
    PO-PiS-SLD(LiD).
    Społeczeństwo się ogłupia takimi głodnymi kawałkami jak rzekome wywożenie
    pod osłoną nocy akt WSI do Belwederu. A niech matołki myslą, że jest władza
    i opozycja i jedni na drugich maja haki. Taka "Moda na sukces" - political
    crimi live.
    To, ze "swoich" sie montuje na stanowiskach decydenckich to sprawa stara jak
    polityka:))

    boukun

  • 2. Data: 2007-11-20 14:50:41
    Temat: Re: Polska w objęciach mafii
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    boukun wrote:

    >Jedną zasadą tego kodeksu jest na przykład taka,
    > że żaden Żyd nie powie drugiemu, że ten jest Żydem. Jest nieformalna
    > koalicja PO-PiS-SLD(LiD).
    Znowu lekarstw nie bierzesz, oj niedobrze... będą musieli przyjść panowie z
    takim specjalnym kombinezonem...
    --
    Maciek

  • 3. Data: 2007-11-20 15:09:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fhusa4$7l6$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Maciek* napisał(a):

    > Znowu lekarstw nie bierzesz, oj niedobrze... będą musieli przyjść panowie
    > z takim specjalnym kombinezonem...

    No i po co wyciągasz go z KF-a? Zlej go. Niech pisze sobie, a muzom.

    --
    Big Jack
    //////