  • 21. Data: 2006-06-04 13:27:25
    Temat: Re: Policyjne patrole z księdzem
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    mylisz sie ja przy policjancie moge poslac pare wiach kazdemu ksiedzu.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 22. Data: 2006-06-04 14:09:17
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mylisz sie ja przy policjancie moge poslac pare wiach kazdemu ksiedzu.

    Ba, dlaczego możesz? Musisz! W końcu bycie chamem do czegoś zobowiązuje;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2006-06-04 15:12:43
    Od: "cyc" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > mylisz sie ja przy policjancie moge poslac pare wiach kazdemu ksiedzu.

    Obawiam sie tylko , ze skonczy sie to wyzszym mandatem z ktorego dziesiecina
    " na biednych " pojdzie .

    cyc

  • 24. Data: 2006-06-04 19:54:16
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

> [...]
    > IMO glina może wozić ze sobą katabasa, ale zatrzymany kierowca wcale nie
    > musi z nim rozmawiać (z katabasem znaczy). Będzie chciał - jego sprawa, nie
    > będzie - zażąda odejścia osoby postronej z miejsca wykonywania czynności
    > służbowej. Tylko co wtedy, gdy zatrzymany kierowca będzie księdzem,
    > zakonnicą albo zakonnikiem? A jak bedzie rabinem? ;)))
    > Niemniej pomysł wart jest rozprzestrzeniania. Na początek można by
    > spowodować, aby klechy towarzyszyły komornikom podczas egzekucji. Mogliby
    > rozmawiać z dłużnikiem odwracając jego uwagę od czynności komorniczych.

    Żarty żartami ale z tym "odejściem osoby postronnej" to masz bardzo dobry
    pomysł :)

    --
    Czym różni się IV RP od PRL-u ?
    Tym że za PRL-u rząd był w Londynie, a naród w kraju

  • 25. Data: 2006-06-05 09:44:10
    Od: "plapine" <h...@s...pl>

    Niektórym to pomoże

  • 26. Data: 2007-03-11 05:13:39
    Temat: Re: Policyjne patrole z fotoradarem
    Od: "Ronald" <h...@g...com>

    Dlaczego współczesny człowiek choruje na dziecinny egocentryzm?

  • 27. Data: 2007-07-19 21:34:23
    Temat: Policyjne patrole z fotoradarem
    Od: "gazebo" <b...@g...pl>

    Dlaczego współczesny człowiek choruje na dziecinny egocentryzm?

  • 28. Data: 2007-12-07 20:53:04
    Od: "JerryKeey _ _" <s...@g...pl>

    Dlaczego współczesny człowiek choruje na dziecinny egocentryzm?

  • 29. Data: 2008-02-06 10:39:36
    Temat: Policyjne patrole z księdzem
    Od: "nemezis _" <t...@w...pl>

    To szansa, żeby wygnać pedofili do ich ludowej ojczyzny - Brukseli.

  • 30. Data: 2008-09-22 14:48:57
    Od: "TorPan _" <l...@a...pl>

    Szkoda, że było to jedynie fotomontaż czyli pic na wodę.