-
1. Data: 2012-04-06 10:13:53
Temat: Podstawy prawne do zwrotu urządzeń firma - firma
Od: Krzysiek <d...@p...fm>
Witam, firma "a" zakupiła od firmy "b" partię urządzeń które nagminnie
psują się - kilkukrotne naprawy gwarancyjne nie pomogły. Czy jest jakaś
podstawa prawna do domagania się u sprzedawcy umożliwienia zwrotu
urządzeń i zwrotu kasy?
Z góry dzięki za wszelkie wskazówki
pozdrawiam,
K
-
2. Data: 2012-04-06 10:34:26
Temat: Re: Podstawy prawne do zwrotu urządzeń firma - firma
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Fri, 6 Apr 2012, Krzysiek wrote:
> Witam, firma "a" zakupiła od firmy "b" partię urządzeń które nagminnie psują
> się - kilkukrotne naprawy gwarancyjne nie pomogły. Czy jest jakaś podstawa
> prawna do domagania się u sprzedawcy umożliwienia zwrotu urządzeń i zwrotu
> kasy?
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,6591
,20111023,rekojmia-za-wady.html
Z jednej strony zwróć uwagę na art.558 (rękojmię można wyłaczyć!),
z drugiej art.574 (jak sprzedawcy zaczniesz wystawiać noty za
wszystkie *udokumentowane* koszty zwiazane z reklamacjami,
wliczajac w to roboczogodziny pracowników wraz z narzutami
oraz koszty transportu, to może byc chętniejszy do rozwiazania
w wersji "oddaję całosć, kasa z powrotem i do widzenia").
pzdr, Gotfryd