-
1. Data: 2002-04-24 06:08:56
Temat: Podstawy grawancji
Od: "Raffa" <r...@i...pl>
Witam !
Ostatnio borykam sie z problemem reklamacji plyty głównej komputera - Abit
BE6 II
plyta na gwarancji do października, uczony kilkuletnim doświadczeniem ze do
uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
gwarancji
mimo iz na plycie znajduje sie gwarancja tej firmy
zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej
(zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
gwarancji - sklep nie praktykuje wydawania dodatkowych kart gwarancyjnych)
pozdrawiam
-
2. Data: 2002-04-24 13:32:58
Temat: Re: Podstawy grawancji
Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>
On Wed, 24 Apr 2002, Raffa wrote:
> plyta na gwarancji do października, uczony kilkuletnim doświadczeniem ze do
> uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
> sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
> gwarancji
> mimo iz na plycie znajduje sie gwarancja tej firmy
No i słusznie, w końcu płytę mogłeś od kogoś odkupić.
> zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
> gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
> prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej
Prawo handlowe nie ma tu nic do rzeczy.
> (zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
> gwarancji - sklep nie praktykuje wydawania dodatkowych kart gwarancyjnych)
No to coś z nim jest nie tak - rozumiem że podstawą gwarancji jest wtedy
faktura + nalepka, albo tylko sama faktura?
--
Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)