-
1. Data: 2003-04-15 17:47:49
Temat: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
Witam
Byłem na poczcie, Pani w okienku wystawiła fakturę na 73 złote. Dałem
banknot 100 złotych. Pani poszła po fakturę VAT. Po powrocie odmówiła
wydania reszty gdyż jak sama twierdziła resztę wydała chwilę wcześniej
(zanim poszła drukowac fakturę).
Nie było możliwości skomunikowania się z przełożoną, odmówiono mi także
podania nazwiska przełożonego u którego mam interweniować. Skierowano mnie
do naczelnika "jutro rano".
co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo trybie
reklamacji?
Pozdr
MI
-
2. Data: 2003-04-15 18:12:55
Temat: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>
Użytkownik "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
ziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
napisał w wiadomości news:b7hgr4$hqt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo trybie
> reklamacji?
Powinna poprosić kontrolera, który jest cały czas (a nie żadne
"jutro rano").
Pozdrawiam
--
PiotRek
mailto:b...@w...pl
-
3. Data: 2003-04-15 21:45:36
Temat: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>
Użytkownik "Michał Ickiewicz"
<icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
ziostawiajac-do-pl-jako-
domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości
news:b7hgr4$hqt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Byłem na poczcie, Pani w okienku wystawiła fakturę na 73 złote. Dałem
> banknot 100 złotych. Pani poszła po fakturę VAT. Po powrocie odmówiła
> wydania reszty gdyż jak sama twierdziła resztę wydała chwilę wcześniej
> (zanim poszła drukowac fakturę).
>
> Nie było możliwości skomunikowania się z przełożoną, odmówiono mi także
> podania nazwiska przełożonego u którego mam interweniować. Skierowano mnie
> do naczelnika "jutro rano".
>
> co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo
trybie
> reklamacji?
>
Ogólna zasada na poczcie...
1) Nigdy nie kłócić się z szeregowym pracownikiem w okienku
2) W przypadku wątpliwości kasowych bezzwłocznie żądać przeliczenia kasy
3) Wysłuchać co ma do powiedzenia naczelnik czy kontroler nie wdawać się w
dyskusje
4) Pisać, pisać i jeszcze raz pisać pisma, ale nie do naczelnika tylko do
Rejonowego Urzędu Poczty, czy Dyrekcji Okręgu...
p. 4 bardzo skutkuje, bo przyjdą na kontrolę, poobcinają premie i pocztę ma
się poustawianą
--
Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
Warszawa
-
4. Data: 2003-04-16 06:13:03
Temat: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>
> Byłem na poczcie, Pani w okienku wystawiła fakturę na 73 złote. Dałem
> banknot 100 złotych. Pani poszła po fakturę VAT. Po powrocie odmówiła
> wydania reszty gdyż jak sama twierdziła resztę wydała chwilę wcześniej
> (zanim poszła drukowac fakturę).
>
> Nie było możliwości skomunikowania się z przełożoną, odmówiono mi także
> podania nazwiska przełożonego u którego mam interweniować. Skierowano mnie
> do naczelnika "jutro rano".
>
> co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo
trybie
> reklamacji?
Troche cie wyrolowali. Od razu powinienes zazadac od kontrolera przeliczenia
kasetki. A tak to kasjerka juz sobie te pieniadze wziela.
Fantom
-
5. Data: 2003-04-16 06:53:02
Temat: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
Od: w...@p...onet.pl
swoja droga jestem ciekaw, jaki sprawa bedzie miala final
jesli moglbys to podziel sie z nami ;)
zyczac pozytywnego rozstrzygniecia - pozdrawiam
d.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2003-04-16 14:47:37
Temat: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:56e3.00000062.3e9cfdcd@newsgate.onet.pl...
> swoja droga jestem ciekaw, jaki sprawa bedzie miala final
> jesli moglbys to podziel sie z nami ;)
>
> zyczac pozytywnego rozstrzygniecia - pozdrawiam
> d.
jeszcze wczoraj taki raban zrobiłem że już dziś Paniz poczty dzwoniła
przepraszać. Pismo już też wystosowałem bo jak się dowiedziałem nikt na
Poczcie sie o sprawie nie dowiedział więc postanowiłęm poinformować
dyrekcję. Wyznaczyłem też 7 dniowy trermin na odpowiedź ;) więc może odpiszą
kiedys miałem inną sprawę i od samej dyrekcji Poczty dostałem pisemne
przeprosiny. Może i tym razem. Interesowało mnie tylko co mogę zrobić jak
domagam się zawołania przełożonego lub kontrolera a jest mio odmawiane
Pozdr
MI
-
7. Data: 2003-04-16 15:18:32
Temat: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <b7jqla$6st$1@atlantis.news.tpi.pl>, Michał Ickiewicz wrote:
> kiedys miałem inną sprawę i od samej dyrekcji Poczty dostałem pisemne
> przeprosiny. Może i tym razem. Interesowało mnie tylko co mogę zrobić jak
> domagam się zawołania przełożonego lub kontrolera a jest mio odmawiane
Obawiam się, że chyba tylko wezwać policję (o ile nie masz świadków
zajścia). W praktyce będzie jednak chyba dość ciężko cokolwiek udowodnić.
--
Marcin
-
8. Data: 2003-04-16 15:30:48
Temat: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
Od: " WGFC" <w...@N...gazeta.pl>
Michał Ickiewicz <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-
poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> napisał(a):
> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:56e3.00000062.3e9cfdcd@newsgate.onet.pl...
> > swoja droga jestem ciekaw, jaki sprawa bedzie miala final
> > jesli moglbys to podziel sie z nami ;)
> >
> > zyczac pozytywnego rozstrzygniecia - pozdrawiam
> > d.
>
> jeszcze wczoraj taki raban zrobiłem że już dziś Paniz poczty dzwoniła
> przepraszać. Pismo już też wystosowałem bo jak się dowiedziałem nikt na
> Poczcie sie o sprawie nie dowiedział więc postanowiłęm poinformować
> dyrekcję. Wyznaczyłem też 7 dniowy trermin na odpowiedź ;) więc może odpiszą
Odpiszą napewno, choć wyznaczenie terminu nic nie wnosi.
Zgodnie z kpa na skargę odpowiedzą Ci bez zbędnej zwłoki, nie dłużej jednak
niż w ciągu miesiąca.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/