  • 1. Data: 2005-06-23 12:19:17
    Temat: Plus, Polkomtel, rozwiazanie umowy i problemy
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Chodzi o stara (?) sprawe z grudnia 2004 - wypowiedzenia umowy na skutek
    zmiany regulaminu. I znanych problemow z tym zwiazanych.
    Gdzie jeszcze mozna zglosic skarge? Poza Federacja Konsumentow i UOKiK.
    Ktos tu wspominal Ministerstwo Infrastruktury chyba. Ale dzwonilem i oni
    sie chyba takimi sprawami nie zajmuja.
    Gdzie jeszcze?
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2005-06-23 13:42:39
    Temat: Re: Plus, Polkomtel, rozwiazanie umowy i problemy
    Od: "abdys" <a...@o...beztego.pl>

> [...]
    > Gdzie jeszcze mozna zglosic skarge? Poza Federacja Konsumentow i UOKiK.
    > Ktos tu wspominal Ministerstwo Infrastruktury chyba. Ale dzwonilem i oni

    sad polubowny przy URTiP i sady powszechne :D

  • 3. Data: 2005-06-23 16:02:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2005 14:19:17 +0200,
> [...]
    >Gdzie jeszcze mozna zglosic skarge? Poza Federacja Konsumentow i UOKiK.
    >Ktos tu wspominal Ministerstwo Infrastruktury chyba. Ale dzwonilem i oni

    Wlasciwe organy to chyba URTIP, UOKiK i ewentualnie PIH.

    J.

  • 4. Data: 2005-06-23 16:11:21
    Od: Anna <a...@w...pl>

    abdys napisał(a):
    > I znanych problemow z tym zwiazanych.

    > sad polubowny przy URTiP i sady powszechne :D

    Zasadniczo to oni się dobrze obwarowali przepisami, zatrudniają
    prawników, a regulamin dostosowali do wymogów Unii Europejskiej. Tez to
    przechodziłam, ale życzę powodzenia.

    Ania

  • 5. Data: 2005-06-23 16:11:56
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zasadniczo to oni się dobrze obwarowali przepisami, zatrudniają
    > prawników, a regulamin dostosowali do wymogów Unii Europejskiej. Tez to
    > przechodziłam, ale życzę powodzenia.

    "Unia Europejska" reguluje zasady pobierania kaucji przez operatorów?

    L.

  • 6. Data: 2005-06-23 20:45:45
    Od: Anna <a...@w...pl>

    Liwiusz napisał(a):
    > Użytkownik "Anna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Unia Europejska" reguluje zasady pobierania kaucji przez operatorów?
    >
    > L.

    Nie kaucji ale ogólnie formy umowy itp. Ale zwasze można sprawe oddać do
    sądu :o)

    Ania

  • 7. Data: 2005-06-23 21:03:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <9...@4...com>,
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wlasciwe organy to chyba URTIP, UOKiK i ewentualnie PIH.

    UOKiK juz sie wypowiedzial. A w URTiP to do kogo? I do kogo w PIHu i
    dlaczego?

    TA

  • 8. Data: 2005-06-23 21:30:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d9ee8q$kdh$1@korweta.task.gda.pl>,
    "abdys" <a...@o...beztego.pl> wrote:

    > sad polubowny przy URTiP i sady powszechne :D

    A co to znaczy sad polubowny? Ja nie chce z nimi ugody, tylko chcialbym
    sie poskarzyc na ich praktyki.
    Co do sadow powszechnych to ostatecznosc. Nie stac mnie na adwokata...

    TA

  • 9. Data: 2005-06-23 23:33:17
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > UOKiK juz sie wypowiedzial. A w URTiP to do kogo? I do kogo w PIHu i
    > dlaczego?

    przede wszystkim to w IH, a nie PIH
    do nikogo, bo telekomunikacją się nie zajmują

    KG

  • 10. Data: 2005-06-24 00:14:50
    Od: "abdys" <a...@o...beztego.pl>

    > A co to znaczy sad polubowny?

    http://www.urtip.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Menu02
    &news_cat_id=146&layout=1

    >Ja nie chce z nimi ugody, tylko chcialbym
    > sie poskarzyc na ich praktyki.

    federacje konsumentow jeszcze pozostaja... poza UOKIK

    > Co do sadow powszechnych to ostatecznosc. Nie stac >mnie na adwokata...

    Czekaj na ruch Polkomtela ;) moze nigdy nie nastapic ;)

    Na razie zasypalem ich pismami- reklamacjami jak to nazywaja- jak dotad 36-
    w odpowiedzi zawsze mi odpisuja ze wyczerpalem wlasnie mozliwosci
    reklamacyjne ale reklamacje rozpatruja ;) smieszne.... poza tym zauwazam ,
    ze w zaczynaja sie gubic powoli ;) osoby ktore te reklamacje rozpatruja, nie
    rozumieja tego co pisze ;) bo udzielaja odpowiedzi nie na temat ;) stad taka
    ilosc- bo za kazdym razem dokonuje szczegolowych i obszernych objasnien-
    czesto na 6-7 stron, niestety dostaje sprzeczne odpowiedzi - panienki z boku
    Plusa sa po prostu niekompetentne- bo jak to inaczej nazwac, jesli nie
    umieja odpowiedziec na pytania na ktore odpowiedzi sa czesto w ich wlasnym
    regulaminie ;) ...... o znajomosci prawa telekomunikacyjnego oczywiscie nie
    ma mowy- od "myslenia" maja dzial "prawny" od kopiuj i wklej panienki w
    dziale reklamacji ;)

    Pozdrawiam ;)