  • 1. Data: 2006-04-08 10:30:27
    Temat: Plac Piłsudskiego a Frisbee
    Od: "Michał Kaźmierczuk" <kazior@@os.pl>

    Czy jest jakiś pisany zakaz zabraniajacy rzucania frisbee w tym miejscu?

    pzdr.

    MK

  • 2. Data: 2006-04-08 10:32:05
    Temat: Re: Plac Piłsudskiego a Frisbee
    Od: "Michał Kaźmierczuk" <kazior@@os.pl>

    > Czy jest jakiś pisany zakaz zabraniajacy rzucania frisbee w tym miejscu?
    >
    > pzdr.
    >
    > MK

    Warszawa. :)
    zapomnialem dodac..

  • 3. Data: 2006-04-08 10:40:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Kaźmierczuk napisał(a):

    > Warszawa. :)
    > zapomnialem dodac..

    KG art 241
    "Zabrania się rzucania frisbee na placu Piłsudkiego w Warszawie."

    P.

  • 4. Data: 2006-04-08 16:58:30
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:258c0$443790c1$3eb30ee7$31386@news.chello.pl,
    niejaki(a): Michał Kaźmierczuk z adresu <kazior@@os.pl> napisał(a):

    > Czy jest jakiś pisany zakaz zabraniajacy rzucania frisbee w tym
    > miejscu?

    hmm.. a może zapytaj inaczej
    czy jest zakaz rzucania Frisbee przy Grobie Nieznanego Żołnierza? :)

    poza dobrym wychowaniem w grę chyba też może wchodzić regulamin parku
    saskiego

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 5. Data: 2006-04-08 17:08:13
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Michał Kaźmierczuk napisał:
    > Czy jest jakiś pisany zakaz zabraniajacy rzucania frisbee w tym miejscu?

    Zależy w kogo rzucasz.

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-04-08 17:08:42
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    plusz wrote:
    > poza dobrym wychowaniem w grę chyba też może wchodzić regulamin parku
    > saskiego

    A został on wydany z upoważnienia ustawowego? Jak nie to odpada.

    -------------------+
    -------------------+

  • 7. Data: 2006-04-09 19:06:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 8 Apr 2006 12:30:27 +0200, Michał Kaźmierczuk napisał(a):

    > Czy jest jakiś pisany zakaz zabraniajacy rzucania frisbee w tym miejscu?
    Tfu! Przez Ciebie gógiel zarobił dodatkowe setne centa.
    A chodzi plastikowe coś, nazywane czasach mojej młodości swojsko "latającym
    talerzem"

    --
    pozdro
    poreba