  • 1. Data: 2009-01-29 16:55:05
    Temat: Pelnomocnictwo
    Od: "Jan" <s...@o...pl>

    Witam
    1. Czy jeden pelnomocnik moze reprezentowac kilku czlonkow spoldzielni przed
    jej wladzami lub w jednej sprawie?.
    2. Wlasciciele likali mieszkalnych wspolnej nieruchomosci rzeszeni w duzej
    spoldzielni mieszkaniowej, nie wyrazaja zgody na instalacje anteny telefoni
    komurkowej na dachu nad ich mieszkaniami. Wladze spoldzielni i urzad miejski
    upatrzyl sobie ich budynek, co mogazrobic by uniemozliwic instalacje anteny.
    Za podpowiedz serdecznie dziekuje.
    Emeryt

  • 2. Data: 2009-01-29 18:03:25
    Temat: Re: Pelnomocnictwo
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefoni komurkowej na dachu nad ich mieszkaniami. Wladze spoldzielni i
    > urzad miejski upatrzyl sobie ich budynek, co mogazrobic by uniemozliwic

    1. tak
    2. jesli budynek jest spoldzielni to ona decyduje, mozecie co najwyzej
    odwolac zarzad spoldzielni jesli starczy glosow

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-01-29 19:13:36
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-01-29 17:55, Jan pisze:
    > nie wyrazaja zgody na instalacje anteny telefoni
    > komurkowej na dachu nad ich mieszkaniami.

    Nie wiem co to za telefonia, ale jeśli GSM, to akurat mieszkańcom bloku
    pod anteną nic wielkiego nie grozi - większość fal jest wysyłana w
    kierunku poziomym.

    --
    pzdrv!
    GG