  • 1. Data: 2007-02-20 09:15:56
    Temat: Pelnomocnictwo
    Od: Grzesiek<n...@t...epf.pl>

    Witam,
    Moja matka znalazła za wycieraczką samochodu wezwanie do straży miejskiej w
    związku z nieprawidłowym parkowaniem. Sprawa jest dość kuriozalna, rozbija się o
    znak ustawiony niezgodnie z rozporządzeniem w sprawie znaków i sygnałów drogowych.
    Chciałbym oszczędzić jej nerwów i samemu pójść do straży to wyjaśnić. Czy w
    takim wypadku wystarczy pisemne pełnomocnictwo? Czy wiąże się to z opłatą skarbową?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 20:43:42
    Temat: Re: Pelnomocnictwo
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 09:15:56 +0000 (UTC), Grzesiek napisał(a):

> [...]
    > takim wypadku wystarczy pisemne pełnomocnictwo? Czy wiąże się to z opłatą skarbową?

    każdą czynnośc prawną można wykonać przez pełnomocnika, jest na to art. w
    kc

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net