  • 1. Data: 2007-08-17 09:21:03
    Temat: Paszport i prawo jazdy a miejsce zameldowania
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    Witam.
    Mam pytanko - czy takie dokumenty jak paszport i prawo jazdy koniecznie
    trzeba wyrabniac w miejscu zameldowania czy przebywajac czasowo w innym
    miescie moge sie starac o te dokumenty tam? Dodam ze oczywiscie nie mam
    meldunku tymczasowego w tym miescie.
    Z gory dzieki i pozdrawiam.

    --
    Linux Registered User #309932
    GG 4513130

  • 2. Data: 2007-08-17 09:36:39
    Temat: Re: Paszport i prawo jazdy a miejsce zameldowania
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu tomjas porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > trzeba wyrabniac w miejscu zameldowania czy przebywajac czasowo w innym
    > miescie moge sie starac o te dokumenty tam? Dodam ze oczywiscie nie mam

    IMHO z prawkiem nie da rady. Z paszportem nie wiem, ale tez watpie.
    I nie przyznawaj sie za bardzo w urzedzie do mieszkanai w innym miescie
    bez meldunku (chocby czasowego) - jeszcze trafi Ci sie jakis nadgorliwy
    urzednik ;P

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-17 09:46:37
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mam pytanko - czy takie dokumenty jak paszport i prawo jazdy koniecznie
    > trzeba wyrabniac w miejscu zameldowania czy przebywajac czasowo w innym
    > miescie moge sie starac o te dokumenty tam? Dodam ze oczywiscie nie mam

    Nie, tylko w miejscu zameldowania. Są pewne mozliwosci w tym względzie
    polegające na tym, że nie musisz załatwiac tego osobiscie, tylko mozesz
    upowaznic. Ale generalnie sam odbiór odbywac musi sie osobiscie, np.
    paszportu ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-08-17 10:57:49
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 17-08-2007 o 11:36:39 badzio <b...@n...epf.pl>
    napisał(a):

    > I nie przyznawaj sie za bardzo w urzedzie do mieszkanai w innym miescie
    > bez meldunku (chocby czasowego) - jeszcze trafi Ci sie jakis nadgorliwy
    > urzednik ;P

    W wielu drukach do wypelnienia (np. NIP-3) sa rozroznione pozycje "miejsce
    zamieszkania" i "miejsce zameldowania". Obecnie, miejsce zamieszkania
    staje sie wazniejsze od zameldowania.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-08-17 11:25:02
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jasko Bartnik porozsypywal nastepujace haczki:
    > W wielu drukach do wypelnienia (np. NIP-3) sa rozroznione pozycje
    > "miejsce zamieszkania" i "miejsce zameldowania". Obecnie, miejsce
    > zamieszkania staje sie wazniejsze od zameldowania.

    I tak powinno byc. Ale to jeden z niewielu przypadkow :( Pewnie dlatego
    ze panstwu zalezy na tym, zebysmy placili podatki ;) Na tym, zebysmy
    wymienili prawko juz nie :/

    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-08-18 14:57:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 17 sierpnia 2007 12:57
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tw692nwlrgp2nr@sempron>):

    > W wielu drukach do wypelnienia (np. NIP-3) sa rozroznione pozycje "miejsce
    > zamieszkania" i "miejsce zameldowania". Obecnie, miejsce zamieszkania
    > staje sie wazniejsze od zameldowania.

    No i słusznie, ale to zamieszkanie powinieneś potwierdzić czasowym
    zameldowaniem, no nie?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 7. Data: 2007-08-20 22:09:21
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 18-08-2007 o 16:57:06 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > No i słusznie, ale to zamieszkanie powinieneś potwierdzić czasowym
    > zameldowaniem, no nie?

    Nawet nie wiem. Mieszkam w A. Srednio raz dziennie bywam w B, miejscu
    zameldowania. Potrzebuje czasowego zameldowania?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 8. Data: 2007-08-21 08:41:04
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Nawet nie wiem. Mieszkam w A. Srednio raz dziennie bywam w B, miejscu
    > zameldowania. Potrzebuje czasowego zameldowania?
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    > Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
    > Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.

    ja kiedyś średnio 6 dni w tygodniu przebywałem przez kilkanaście godzin w
    pewnym lokum. Nawet żona wspominała coś o tym, że może się tam powinienem
    zameldować, ale szef kategorycznie odmówił zameldowania mnie w swoim biurze
    :-)