  • 1. Data: 2008-03-12 16:08:38
    Temat: Parking marketu a PoRD
    Od: Michał K. <k...@w...pl>

    Witam.
    Jaki status w ujęciu PoRD mają parkingi pod marketami?
    Czy to jest jeszcze droga publiczna? Jeśli nie, na jakiej podstawie
    mają na nich zastosowanie ogólne przepisy ruchu drogowego?
    I co wyznacza granice takiego parkingu w sytuacji, gdy brak znaku
    "droga wewnętrzna" / "parking" ?
    Nie mam na myśli konkretnej sytuacji, raczej interesują mnie ogólne
    przepisy jako kierowcę, bo złapałem się na tym, że nie wiem jak je
    traktować.
    Z góry dzięki,

    Michał K.

  • 2. Data: 2008-03-12 16:54:34
    Temat: Re: Parking marketu a PoRD
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał K. w
    rf.googlegroups.com>:

    > Czy to jest jeszcze droga publiczna? Jeśli nie, na jakiej podstawie
    > mają na nich zastosowanie ogólne przepisy ruchu drogowego?

    Na podstawie art. 1. ust. 2?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]