  • 1. Data: 2003-04-07 01:29:24
    Temat: Pare pytan
    Od: "Adam Konieczny" <a...@n...pl>

    Witam

    1. Czy istnieje mozliwosc zmiany nazwy firmy lub ustalenia jakiejs drugiej?
    Chodzi o wlasna dzialalnosc gospodarcza.
    2. Chcialbym do domu podciagnac druga linie telefoniczna - firmowa. Siedziba
    firmy znajduje sie jednak gdzie indziej. Czy istnieje mozliwosc
    wciagniecia w koszty telefonu firmowego ktory mialby sie znajdowac w innym
    miejscu niz siedziba firmy? Zalezaloby mi na tym - wiadomo koszty, dwa
    bedzie zainstalowana neostrada i ja takze wypadaloby wciagnac w koszty
    3. Chcialbym otworzyc biuro handlowe, ale w miejscu roznym niz siedziba
    firmy. Czy jest to mozliwe? Czy musze gdzies to zglaszac i wogole jakie sa
    tego konsekwencje - czy normalnie szynsz, wyposazenie, telefony tam
    podlaczone, lacze internetowe itd moge wciagac normalnie w koszty?

    Dziekuje za gory

    Zycze milego dnia

    Adam Konieczny