  • 51. Data: 2005-12-29 16:18:32
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp0r83$bbf$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > moze odpowiedz na pytanie, co z takimi dochodami ? Uzyskanymi wiele lat
    > temu,
    > nie masz obowiazku przechowywania dokumentow przez kilkadziesiat lat

    To zaledwie kilkanaście lat. Cuda działy się po 89r. Wszystko da się
    przeliczyć. Były stanowiska i pensje. Są deklaracje podatkowe. Trzeba tylko
    chcieć to zweryfikować.

    > Pis juz pokazal na przykladzie Cimoszewicza ze nie chodzi o fakt radziezy
    > o osobe czy przynaleznosc
    > polityczna.

    Oczywiście to była sama polityka, bo osoba była bez zarzutu. ;-(

    neelix

  • 52. Data: 2005-12-29 16:42:28
    Temat: Panslavisto ty klamco! Ty oszuscie! Ty aryjska antysemicka glizdo
    Od: O...@s...se (pan Piotr Glownia)

    In article <dou7rh$2dk$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Panslavista" <p...@w...pl>
    wrote:

    >"neelix" <a...@w...pl> wrote in message

    >Wprowadzić prawo banicji, jak w dawnej Polsce.

    Panslavisto ty klamco! Ty oszuscie! Ty aryjska antysemicka glizdo
    z polskim paszportem wiec i bedaca Polakiem! Ciebie ty psiwnuku
    przybledziej do Polski antysemickiej prostytutki jeszcze sprawiedliwosc
    siegnie. Polska wolna od przyblad antysemickich jak ty panslavista.

    A teraz spieprzaj z Polski Jerzy Dabrowski !

    Polska dla polskich Slowian! Nie dla aryjskich bekartow antysemitow!!

    Piotr Glownia, szlachcic polski koronny
    Wolnosc, Samowystarczalnosc, Ksenofobia i Szlachta = Polska Niepodlegla zyje!
    Obywatele Polski 2005: 25% Slowianie/Szlachta/,50% Germanie/Panszczyzniani/.
    Poland is not dead yet Anti-Semites. We _will_ kill you. Remember us Polish?

  • 53. Data: 2005-12-29 17:02:56
    Od: "Cyc" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:doug05$n9c$1@inews.gazeta.pl...

    > nie, dzialalnosc naukowa, masz cos jeszcze do dodania?

    > to wbij sobie do glowki ze nie tylko ty mozesz zbic majatek inni tez i
    wcale
    > nie musza przy tym kraść.

    Nigdy tak nie sadzilem ! ale dlazego tak zdrobniale mowisz o mojej glowie ?
    Jest niczego sobie , wielkosc tez przywoita choc w zadnym razie nie z
    wodoglowiem .

    > a mozesz zdradzic na ie wyceniasz czlowieka?

    To zalezy !. Za Ciebie nie zaplacilbym ani funta !

    > jezeli unika legalnie to nie jest zlodziejem

    Unika legalnie powiadasz ?....... hmm ...... powiuadasz legalnie unika tak ?
    No tak !
    :):)

    cyc

  • 54. Data: 2005-12-29 21:33:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik neelix napisał:
    > To zaledwie kilkanaście lat. Cuda działy się po 89r. Wszystko da się
    > przeliczyć. Były stanowiska i pensje. Są deklaracje podatkowe. Trzeba tylko
    > chcieć to zweryfikować.

    Bzdura. Podam Ci rzecz, której nie zweryfikujesz: zarobiłem krocie - w
    sumie kilkaset milionów złotych - na świadectwach udziałowych.
    I wszystko na temat.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 55. Data: 2005-12-29 22:13:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Musieliby się przyznać sami, jeżeli chodzi o kogoś konkretnego. Nie było
    > woli politycznej do ścigania. Na szwajcarskich kontach nie takie sumy
    > leżą.

    ktos tu skrzeczal o ministrze zdrowia, nie ma nic do doania po tym jak
    scream zabral glos ?

    > To spróbuj zarobić.

    a zebys wiedzial ze sprobuje,.ale nigdy mi nie przyjdzie na mysl pluc na
    tych ktorzy zarobili, bo im
    sie szacunek nalezy.

    P.

  • 56. Data: 2005-12-29 22:14:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nigdy tak nie sadzilem ! ale dlazego tak zdrobniale mowisz o mojej glowie
    > ?
    > Jest niczego sobie , wielkosc tez przywoita choc w zadnym razie nie z
    > wodoglowiem .

    :-) jestem wyczulony na zawisc a to nie jest rz(z)adkowscia u nas, jezeli w
    takich watkach nieslusznie najade
    na kogos to przepraszam .

    > To zalezy !. Za Ciebie nie zaplacilbym ani funta !

    na mnie nie bylo by stac nawet kulczyka

    > Unika legalnie powiadasz ?....... hmm ...... powiuadasz legalnie unika tak
    > ?
    > No tak !
    > :):)

    tak legalnie unika, studiuje ustawy i wie jak legalnie obejsc niektore
    rzeczy, np
    wlasciciel firmy optimus ktory przesiedzial jakis czas w areszcie bo
    jakiemus zawistnemu matolowi zal dupe skrecal.

    P.

  • 57. Data: 2005-12-30 12:29:52
    Od: "Cyc" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp1n4m$gq1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wlasciciel firmy optimus ktory przesiedzial jakis czas w areszcie bo
    > jakiemus zawistnemu matolowi zal dupe skrecal.

    A wiesz , ze juz znowu mu sie przygladaja i mowi sie o tym , ze wczesniejsza
    decyzja byla sluszna bo jednak zlamal prawo ?
    Wypuscili bo takie bylo polityczne zapotrzebowanie ale niestety zrobil
    porownywalny przekret jak ART -BI .

    cyc

  • 58. Data: 2005-12-30 13:29:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp1n34$gl1$1@inews.gazeta.pl...

    > ktos tu skrzeczal o ministrze zdrowia, nie ma nic do doania po tym jak
    > scream zabral glos ?

    Nie wiem kto skrzeczał.

    > a zebys wiedzial ze sprobuje,.ale nigdy mi nie przyjdzie na mysl pluc na
    > tych ktorzy zarobili, bo im
    > sie szacunek nalezy.

    Jeżeli zarobili czyli zdobyli w uczciwy sposób to się należy. Mało co po 89r
    działo się uczciwie. Zdobywanie fortun trwa lata, a nawet dziesiątki lat.
    Jeżeli coś jest kwestią miesięcy to śmierdzi przekrętem.

    neelix

  • 59. Data: 2005-12-30 13:32:35
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Bzdura. Podam Ci rzecz, której nie zweryfikujesz: zarobiłem krocie - w
    > sumie kilkaset milionów złotych - na świadectwach udziałowych.
    > I wszystko na temat.

    Jesteś w stanie udowodnić pochodzenie ? Być może niedługo niektórzy będą
    musieli ? Powiesz, że pieniądze spadły z nieba ? Zresztą to nie mój problem.

    neelix

  • 60. Data: 2005-12-30 15:05:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > działo się uczciwie. Zdobywanie fortun trwa lata, a nawet dziesiątki lat.
    > Jeżeli coś jest kwestią miesięcy to śmierdzi przekrętem.

    nei prawda, pierwzy z brzegu przyklad, gadu gadu, zdajesz sobei sprawe z
    tego ile mimlionow rocznie zarabiaja?
    Jak masz dobry pomysl to nie trzeba lat

    P.