  • 1. Data: 2004-12-24 00:58:30
    Temat: PZU i WYPŁATA ODSZKODOWANIA
    Od: "Maciek i Marta" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich bardzo serdecznie

    mam pytanie do grupowiczów byc moze ktos bedzie znac odpowiedz lub moze cos
    mi podpowiedziec.

    kika tygodni temu jechałem do rodzicow(nie mieszkam z nimi)
    podjezdzając pod dom zobaczyłem ojca rozpakowującego materiały do remontu.
    po zaparkowaniu swojego auta zaczołem mu pomagac - sam z siebie (to chyba
    normalne)
    jednak w trakcie przenoszenia profili stalowych (takie długe metalowe belki)
    uderzyłem nieszczęsliwie w samochod
    należący do mojej matki (rozbiłem przednią szybę)

    szyba tania nie jest okolo 2000pln troche głupia sytuacja. Na moje szczęście
    (nieszczeście) mam polise OC w zyciu prywatnym
    postanowiłem z tego skorzystac. po ponad dwoch miesiącach matka moja
    otrzymała pismo w ktorym PZU powołuje sie na paragraf 6 ust. 2
    w ktorym to mowa że: odszkodowanie nie moze byc wypłacone osobom bliskim w
    trakcie wykonywania czynności powierzonych

    czy ktos moze mi poradzic co powinienem zrobic?
    albo do kogo sie odwoływac???

    z gory dziekuje z zyczeniami zdrowych i pogodnych swiat Maciek