  • 1. Data: 2005-11-29 12:21:11
    Temat: [PYTANIE[ Urlop dziekański
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie - czy studentowi przysługuje prawo urlopu dziekańskiego,
    bądź jakiegokolwiek innego, po zaliczeniu pierwszego semestru na pierwszym
    roku studiów niestacjonarnych?

    Z góry bardzo dziękuję!

    Z pozdrowieniami,

    JasonKidd

  • 2. Data: 2005-11-29 12:23:25
    Temat: Re: [PYTANIE[ Urlop dziekański
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    JasonKidd napisał(a):

    > Mam takie pytanie - czy studentowi przysługuje prawo urlopu dziekańskiego,
    > bądź jakiegokolwiek innego, po zaliczeniu pierwszego semestru na pierwszym
    > roku studiów niestacjonarnych?

    A co na to regulamin/statut studiow ? Tam znajdziesz odpowiedz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-29 12:54:23
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    > A co na to regulamin/statut studiow ? Tam znajdziesz odpowiedz.

    Gdybym to znalazł, to nie zadawłbym tutaj takiego pytania. W regulaminie nie
    ma nic na temat, kiedy student może składac wniosek.

  • 4. Data: 2005-11-29 13:02:28
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu JasonKidd porozsypywal nastepujace haczki:
    > Gdybym to znalazł, to nie zadawłbym tutaj takiego pytania. W regulaminie nie
    > ma nic na temat, kiedy student może składac wniosek.
    Wydaje mi sie ze musi byc. Tutaj raczej nie uzyskasz odpowiedzi na swoje
    pytanie - to jest zalezne od uczelni. Zadzwon do dziekanatu, zapytaj
    sie, moze macie jakies forum studenckie, moze samorzad pomoze? I podaj
    tutaj co to za uczelnia - moze czyta ta grupe ktos kto jest obeznany w
    regulaminie Twojej uczelni.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-11-29 13:13:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    JasonKidd napisał(a):

    > Gdybym to znalazł, to nie zadawłbym tutaj takiego pytania. W regulaminie nie
    > ma nic na temat, kiedy student może składac wniosek.

    A skad my mamy wiedziec co to za uczelnia i jaki jest jej regulamin i
    statut? Zapytaj w dziekanacie.

    Ustawowo nie ma nic takiego uregulowane.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-11-29 13:30:04
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > to za uczelnia - moze czyta ta grupe ktos kto jest obeznany w regulaminie

    Jestem na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie na kierunku
    zarządzanie i marketing, ale rzeczywiście chyba najlepiej będzie zapytac na
    jakimś forum, albo jeszcze lepiej zadzwonic do dziekanatu. Tam powininem
    uzyskac konkretniejsze informacje. Po prostu interesowała mnie taka
    sytuacja, czy po pierwsyzm semestrze można uzyskac tzw. dziekankę ...

  • 7. Data: 2005-11-29 13:49:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "JasonKidd" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > taka sytuacja, czy po pierwsyzm semestrze można uzyskac tzw. dziekankę ...

    zadzwon i sie zapytaj w dziekanacie.