  • 1. Data: 2008-10-28 13:08:58
    Temat: PO będzie walczyć z paparazzimi ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    To tak, dla rozerwania:

    'Administratorzy tych serwisów namawiają do przestępstwa, bo płacą za
    robienie nielegalnych zdjęć z ukrycia (...) Fotografowanie osoby, która
    nie wyraża zgody, jest zabronione" -- oto złote myśli POsła Tadeusza
    Artita.

    Link skrócony:
    http://tinyurl.com/po-walczy-z-pudelkiem

    i pełen (przełamany):

    http://www.dziennik.pl/polityka/article257573/
    Platforma_idzie_na_wojne_z_Pudelkiem.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2008-10-28 14:29:49
    Temat: Re: PO będzie walczyć z paparazzimi ;-)
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 październik 2008 14:08
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > i pełen (przełamany):

    To Pan nie umie nie łamać? może czas na zmiany?

    A tu niełamany :-P
    http://www.dziennik.pl/polityka/article257573/Platfo
    rma_idzie_na_wojne_z_Pudelkiem.html

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2008-10-28 14:59:06
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 28 Oct 2008 15:29:49 +0100, Tristan napisał(a):

    > To Pan nie umie nie łamać? może czas na zmiany?

    Chętnie zmienię Pana na coś innego. Ale nie widzę nic lepszego (OK, daj
    mi Knode pod Gnome, ale bez ciągnięcia milionów dodatkowych pakietów, to
    będę korzystał).

  • 4. Data: 2008-10-28 15:26:11
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał
    w wiadomości news:ge77kt$jdk$2@news.onet.pl...
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <p...@r...org>):

    > To Pan nie umie nie łamać? może czas na zmiany?

    Nawet jak Pan nie umie, to pan Pana powinien umieć.
    Proszę, oto link nie łamiący się:

    http://www.dziennik.pl/polityka/article257573/Pinw.h
    tml

    Maciek

  • 5. Data: 2008-10-28 17:20:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 październik 2008 15:59
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    Zainstaluj KDE :D Gnome i GTK+ sssą :D

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-10-28 17:38:36
    Temat: Re: [OT] PO będzie walczyć z paparazzimi ;-)
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Olgierd w <news:pan.2008.10.28.14.59.16@rudak.org>:

    > Chętnie zmienię Pana na coś innego.

    Może spróbuj przydługie linki umieszczać pomiędzy znakami <>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2008-10-28 21:45:03
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 28 Paź, 14:08, Olgierd <n...@r...org> wrote:
> [...]
    >
    > i pełen (przełamany):
    >
    > http://www.dziennik.pl/polityka/article257573/
    > Platforma_idzie_na_wojne_z_Pudelkiem.html

    A a rtykul w "Rzepie" bom ciekaw ze ani ona ani dziennik sie nie
    wypowedzialy na temat przypomnienia jakoby robienie zdjec bylo
    zabronione.

  • 8. Data: 2008-10-28 22:31:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:
> [...]
    > robienie nielegalnych zdjęć z ukrycia (...) Fotografowanie osoby, która
    > nie wyraża zgody, jest zabronione" -- oto złote myśli POsła Tadeusza

    Ręce opadają... Najpierw PiS bredzi o "plagiacie" ustawy, teraz
    konkurencji bełkot się z ust rozlega o "nielegalnych zdjęciach"...

    Czy to dziennikarze ciągle coś mylą, czy faktycznie u władzy sami debile
    i nieuki?