  • 1. Data: 2002-08-08 20:05:03
    Temat: Oszust finansowy Kolodko
    Od: "jarek0" <j...@f...pl>

    powiedzial dzisiaj, ze to jest calkiem normalne, ze firmy upadaja a na to
    miejsce byc moze powstanie kilka mniejszych. Specjalistow do objecia
    polskich zakladow pracy Kwasniewski juz zamowil w Izraelu.
    Nie dziwmy sie w przyszlosci, jak beda nam wmawiac, ze to jest calkiem
    normalne w "cywilizowanym swiecie", ze ludzie nie maja pracy i zdychaja na
    ulicach.

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

    PS. Nie mogac juz placic bezposrednio za utrzymanie okupacji Palestyny,
    bedziemy ponoc kupowac izraelskie rakiety. To tez za sprawa Zydow
    Szmajdzinskiego i Zemke.

  • 2. Data: 2002-08-08 20:53:12
    Temat: Re: Oszust finansowy Kolodko
    Od: <a...@p...onet.pl>

    [ciach]

    From: "jarek0" <j...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszust finansowy Kolodko
    Date: Thu, 8 Aug 2002 22:05:03 +0200

    czlowieku,nie mam zamiaru czytac dalej twoich zalosnych zakompleksionych
    wypocin.
    jeszcze raz zobacze twoj belkot i porozmawiam sobie z twoim providerem w
    Swidnicy i pozegnasz sie z netem.
    ta grupa nie sluzy do wyszlochania sie ze swoich faszystowskich pogladow wiec
    trolluj gdzie indziej a grupe pl.soc.prawo omijaj szerokim lukiem.
    ja nie zartuje glupolu jeden

  • 3. Data: 2002-08-08 21:02:40
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin <a...@p...onet.pl> <a...@p...onet.pl> quotation:

> [...]
    > ta grupa nie sluzy do wyszlochania sie ze swoich faszystowskich pogladow wiec
    > trolluj gdzie indziej a grupe pl.soc.prawo omijaj szerokim lukiem.

    Dzwonilem do jego prowidera o godzinie 15:30.
    Powiedzial, ze to jest kawiarenka i na przyszlosc bedzie uwazal.
    Poniewaz od tego czasu NNTP-Posting-Host sie nie zmienil,
    a gosc sle dalej, mysle, ze nie ma przeciwskazan dla odciecia firmy
    ifp.pl czy jak sie tam nazywa.

    --
    <rotagaehp> ja nie wiem, jest coś takiego jak kontrola urodzin, środki
    1027461600 antykoncepcyjne, czy posiadając taką wiedzę człowiek nie

  • 4. Data: 2002-08-08 21:06:06
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Poniewaz od tego czasu NNTP-Posting-Host sie nie zmienil,
    > a gosc sle dalej, mysle, ze nie ma przeciwskazan dla odciecia firmy

    spoko,dzieki
    Juz myslalem ze jestem sam,bo na grupie pl.soc.polityka ludzie sie wdawaja w
    jakies bezsensowne gadki z tym biednym czlowiekiem.Jesli jutro zobacze dalsze
    teksty wyslane przez niego,to rowniez zadzwonie.

  • 5. Data: 2002-08-09 06:13:03
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    jarek0 wystukał (a) w wiadomości news:aiuitg$7t5$1@news.tpi.pl:

> [...]
    >
    > PS. Nie mogac juz placic bezposrednio za utrzymanie okupacji
    > Palestyny, bedziemy ponoc kupowac izraelskie rakiety. To tez za

    Chcesz o tym porozmawiać?
    Zgłoś sie do dobrego psychiatry.

    --
    Doktor.