  • 1. Data: 2003-04-27 11:36:26
    Temat: Oszukano mnie - pomocy
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    no wlasnie;
    wyslalem gosciowi kase na konto a on mial mi podeslac komorke;
    mam jego imie i nazwiko o raz wiem gdzie mieszka kwitek z przelewu oraz
    maile
    kase dostal 8 kwietnia nie odpisuje na maile a jak juz na jednego napisal to
    powiedzial ze paczke wysle po swietach
    do kogo moge sie zwrocic z tym problemem; czy istnieje jakas policja w siec?

  • 2. Data: 2003-04-27 14:32:37
    Temat: Re: Oszukano mnie - pomocy
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > do kogo moge sie zwrocic z tym problemem; czy istnieje jakas policja w
    siec?

    zglos sprawe do policji.pewnie nazwisko i imie goscia falszywe, ale jesli
    kase odebral, to uda sie goscia ustalic.

    pozdr
    ssj5

  • 3. Data: 2003-04-27 14:34:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Szczepan Majdański napisał:
    > do kogo moge sie zwrocic z tym problemem; czy istnieje jakas policja w siec?

    policja w sieci nie, ale istnieje zwykła policja która pewnie zajmie sie
    tą sprawą

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl