-
1. Data: 2004-12-30 17:37:16
Temat: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: "Meflajte " <r...@g...pl>
Jestem użytkownikiem sieci Idea POP. Kilka dni temu operator wyczyścił mi
konto ponieważ minął mój limit czasu na wykonywanie połączeń. W regulaminie
napisane jest: "Jeśli Użytkownik nie uzyskał lub nie zwiększył swojego
limitu jednostek taryfowych podczas okresu opisanego (cut), po jego upływie
wartość niewykorzystanego limitu będzie automatycznie anulowana."
Czyli niby wszystko zgodnie z regulaminem, ale...
Na koncie miałem ok. 40 zł i nie doładowałem go tylko dlatego, że zwyczajnie
zapomniałem. Zawsze pamiętałem, ale ponieważ Idea w ostatnich dwóch
przypadkach gdy kończył mi się limit czasu powiadamiała mnie o tym fakcie
sms'ami z informacją, że zostały mi 3 dni, 2 dni i na dzień przed, że "jutro
stracę możliwość wykonywania rozmów i wysyłania sms'ów" sądziłem, że i tym
razem mnie powiadomią. A akurat w tym miesiącu, kiedy byłem dość zabiegany i
zupełnie wyleciało mi z głowy to żeby sprawdzić ile mam jeszcze czasu na
wykorzystanie limitu operator mnie nie poinformował ani razu o zbliżającym
się końcu czasu na jego wykorzystanie. Uważam, że takie zachowanie operatora
wprowadza uzytkowników w błąd. Albo niech przypomina zawsze, albo niech nie
przypomina w ogóle. Skoro powiadamiali mnie w przypadku 2 ostatnich
miesięcy, a wcześniej tego w ogóle nie robili to sądziłem, że wprowadzili
taką usługę i będą powiadamiać zawsze dlatego przestałem już liczyć dni do
końca czasu jaki mi pozostał na wykorzystanie środków zgromadzonych na
koncie.
Dodam jeszcze, że w tych sms'ach znajdowała się też informacja z nr. SOS,
pod który należało dzwonić jeśli z jakichś przyczyn nie można doładować
konta przed upływem czasu. A ja właśnie wtedy byłem na Nocnym Rowerowym
Ekstremalnym Rajdzie na Orientacje, który odbywał się z dnia 18 na 19
grudnia i nie miałem żadnych możliwości doładowania konta nawet gdybym sobie
przypomniał więc ten sms z numerem SOS byłby w tym wypadku bardzo przydatny.
18 grudnia był najwyraźniej tym ostatnim dniem podczas, którego miałem
doładować konto ponieważ już po północy czyli 19 grudnia gdy próbowałem
dodzwonić się do sędziego głównego by ściągneli z trasy kolegę (miał
problemy z nogą) okazało się, że nie mam środków na koncie do wykonania tej
rozmowy. Nie wiedziałem w ogóle na początku co jest nie tak skoro miałem
prawie 40 zł, do głowy mi nie przyszło, że tak bez żadnego uprzedzenia konto
może zostać wyczyszczone przez operatora. I to akurat stało się wtedy gdy
telefon kom. był naprawdę potrzebny.
Co o tym wszystkim sądzicie? Bo uważam, że to nie jest uczciwe ze strony
operatora, a wręcz wprowadza użytkowników w błąd. W ogóle to te pieniędze
powinny być "zamrażane" na jakiś czas tak jak to robi Era, a nie od razu
bezpowrotnie usuwane. Czy waszym zdaniem jest sens pisania listu
reklamacyjnego, a jeśli tak to na czym byście się tutaj oparli?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2004-12-30 18:02:37
Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Meflajte wrote:
> Co o tym wszystkim sądzicie? Bo uważam, że to nie jest uczciwe ze strony
> operatora, a wręcz wprowadza użytkowników w błąd. W ogóle to te pieniędze
> powinny być "zamrażane" na jakiś czas tak jak to robi Era, a nie od razu
> bezpowrotnie usuwane. Czy waszym zdaniem jest sens pisania listu
> reklamacyjnego, a jeśli tak to na czym byście się tutaj oparli?
Przejdź na Heyah i olej tę odnogę tepsy.
Legalnie niczego nie wywalczysz - o ile w regulaminie nie ma gwarancji
zawiadamiania.
-
3. Data: 2004-12-30 21:04:35
Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>
Dnia Thu, 30 Dec 2004 17:37:16 +0000 (UTC), Meflajte napisał(a):
> Jestem użytkownikiem sieci Idea POP. Kilka dni temu operator wyczyścił mi
> konto ponieważ minął mój limit czasu na wykonywanie połączeń. W regulaminie
> napisane jest: "Jeśli Użytkownik nie uzyskał lub nie zwiększył swojego
> limitu jednostek taryfowych podczas okresu opisanego (cut), po jego upływie
> wartość niewykorzystanego limitu będzie automatycznie anulowana."
> Czyli niby wszystko zgodnie z regulaminem, ale...
Jeśli w regulaminie nie ma nic o przypominaniu sms'em o kończącym się
okresie ważności karty to IMHO nie ma sensu pisać żadnego listu
reklamacyjnego.
> Dodam jeszcze, że w tych sms'ach znajdowała się też informacja z nr. SOS,
> pod który należało dzwonić jeśli z jakichś przyczyn nie można doładować
> konta przed upływem czasu. A ja właśnie wtedy byłem na Nocnym Rowerowym
> Ekstremalnym Rajdzie na Orientacje, który odbywał się z dnia 18 na 19
> grudnia i nie miałem żadnych możliwości doładowania konta nawet gdybym sobie
> przypomniał więc ten sms z numerem SOS byłby w tym wypadku bardzo przydatny.
> 18 grudnia był najwyraźniej tym ostatnim dniem podczas, którego miałem
Trochę późno piszesz na grupę:
http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp;?promo
_id=120195
Teraz to już naprawdę musztarda po obiedzie.
--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki
-
4. Data: 2004-12-30 21:31:13
Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: "Meflajte " <r...@g...pl>
> Trochę późno piszesz na grupę:
> http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp;?promo
_id=120195
>
> Teraz to już naprawdę musztarda po obiedzie.
K****! Gdybym wiedzial :] No coz... moze ich ladnie poprosze to mi zwroca?
Napisze ze z powodu pewnych okolicznosci nie moglem doladowac i ze bardzo
dobrze mi sie z nimi dotychczas wspopracowalo i chcialbym zeby tak
pozostalo ;)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2004-12-30 21:33:34
Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: "Meflajte " <r...@g...pl>
Meflajte <r...@g...pl> napisał(a):
> > Trochę późno piszesz na grupę:
> > http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp;?promo
_id=120195
> >
> > Teraz to już naprawdę musztarda po obiedzie.
>
> K****! Gdybym wiedzial :] No coz... moze ich ladnie poprosze to mi zwroca?
> Napisze ze z powodu pewnych okolicznosci nie moglem doladowac i ze bardzo
> dobrze mi sie z nimi dotychczas wspopracowalo i chcialbym zeby tak
> pozostalo ;)
Ps. A konto wlasnie dzisiaj doladowalem to moze choc minelo 10 dni jeszcze
mi zwroca... choc watpie, ale roznie to bywa
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2004-12-31 01:29:34
Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: "Beniamin" <b...@c...pl>
> Co o tym wszystkim sądzicie? Bo uważam, że to nie jest uczciwe ze strony
> operatora, a wręcz wprowadza użytkowników w błąd. W ogóle to te pieniędze
> powinny być "zamrażane" na jakiś czas tak jak to robi Era, a nie od razu
> bezpowrotnie usuwane. Czy waszym zdaniem jest sens pisania listu
> reklamacyjnego, a jeśli tak to na czym byście się tutaj oparli?
Najlepiej zadzwoń najpierw do BOK. Mi się kiedyś udało dostać z powrotem
kasę po ponad miesiącu od wyzerowania konta, a było jej tam sporo (karta mi
się zapodziała i znalazła po dłuższym czasie).
Pozdrawiam i życzę powodzenia,
Beniamin
-
7. Data: 2004-12-31 10:50:21
Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
> Przejdź na Heyah i olej tę odnogę tepsy.
>
> Legalnie niczego nie wywalczysz - o ile w regulaminie nie ma gwarancji
> zawiadamiania.
gdzies jest to napisane, ale jak udowodnisz ze nie dostales?
System zapewne wysyla, a kiedy i czy w ogole to dochopdzi to inna sprawa.
P.
-
8. Data: 2004-12-31 14:53:09
Temat: Re: Operator kom=F3rkowy - wyzerowanie konta
Od: The Marketer <s...@o...pl>
W wielkiej skromności Meflajte popełnił co następuje:
> Jestem użytkownikiem sieci Idea POP. Kilka dni temu operator wyczy=3Fcił mi
> konto ponieważ min=3Fł mój limit czasu na wykonywanie poł=3Fczeń.
Zmień na SimPlus, ja mam od 3 lat i nigdy ŻADNYCH problemów nie było. Z
polskimi operatorami jest jak z krową, ta która dużo ryczy, mało mleka
daje.
Popatrz na Ere i Idee, masa reklam, promocji i nie wiadomo czego jeszcze,
a tak naprawdę kantują ludzi na lewo i prawo. Czytałem kiedyś pełny
regulamin POPa i naprawdę ciężko się w tym połapać.
A w Plusie cisza, spokój, żadnych przekrętów. Kasy nie zabierają po
zablokowaniu konta, nie odliczają VATu na dzieńdobry jak w TakTak Ery.
Ale jak się bierze pod uwagę tylko promocje i ładne reklamy to się nie
dziw, że potem są takie numery.
--
Grand from Mouseland
In my time of dying, want nobody to mourn,
All I want for you to do is take my body home
-
9. Data: 2004-12-31 21:53:13
Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>
Dnia Thu, 30 Dec 2004 21:31:13 +0000 (UTC), Meflajte napisał(a):
>> Trochę późno piszesz na grupę:
>> http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp;?promo
_id=120195
>>
>> Teraz to już naprawdę musztarda po obiedzie.
>
> K****! Gdybym wiedzial :] No coz... moze ich ladnie poprosze to mi zwroca?
> Napisze ze z powodu pewnych okolicznosci nie moglem doladowac i ze bardzo
> dobrze mi sie z nimi dotychczas wspopracowalo i chcialbym zeby tak
> pozostalo ;)
Tylko ostrożnie z tymi komplementami, bo może tak się zdarzyć, że kopia
Twojego listu będzie krążył po biurach Idea jako humor dnia :)
--
Pozdrawiam
Maciej Olędzki
-
10. Data: 2005-01-01 11:12:01
Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
Od: " WG" <w...@g...pl>
Meflajte <r...@g...pl> napisał(a):
> Ps. A konto wlasnie dzisiaj doladowalem to moze choc minelo 10 dni jeszcze
> mi zwroca... choc watpie, ale roznie to bywa
Napisz po prostu mejla na adres: b...@c...pl, opisując sytuację. To
powinno wystarczyć, by zwrócili Ci "w drodze wyjątku". Taka tam panuje
praktyka.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/