  • 1. Data: 2009-02-03 20:55:25
    Temat: Opeartor komórkowy a informacja handlowa
    Od: "geres" <g...@o...pl>

    Witam

    Niedawno ktoś pisał, że można napisać do operatora komórkowego o
    zaprzestanie wysyłania informacji handlowych. Gdzie mógłbym znaleźć więcej
    informacji na ten temat (tzn. jaki jest zapis prawny i co trzeba napisać w
    takowym piśmie). Rozumiem przy tym również, że informacja handlowa =
    reklamy, czy dotyczy to również sms-ów konkursowych (typu wyślij sms o
    jakiejś treści za 5 zł, to będziesz miał szansę na wygranie samochodu)
    wysyłanych przez operatora?

    Szukałem w internecie, ale niestety nic nie znalazłem.

    --
    pozdrawiam
    geres