  • 1. Data: 2004-09-29 19:17:05
    Temat: Odszkodowanie za nienależyte wykonanie usługi.
    Od: "DJ" <d...@P...post.pl>

    Witam

    W listopadzie ub. r. zarejestrowałem domenę w firmie BeeProvider.
    Zapłaciłem, dostałem fakturę. Zgodnie z regulaminem świadczenia usługi
    zawarłem umowę (warunkiem była rejestracja, podanie prawidłowych danych i
    wpłacenie kasy). Po dwóch tygodniach okazało się, że domena została
    zarejestrowana dla innej firmy (bezpośrednio w NASK). Pomimo wielokrotnych
    zapewnień ze strony pracowników BeeProvider pieniądze nie zostały mi
    zwrócone. Dostałem tylko fakturę korygującą. Domena była dosyć atrakcyjna
    (akurat zwolniła się po kliencie, który najprawdopodobniej jej nie opłacił).
    Wiem, że mogę dochodzić zwrotu wpłaconej należności na podstawie faktury
    korygującej, ale czy mogę również dochodzić odszkodowania za niewłaściwe
    wykonanie usługi? Co prawda nie poniosłem żadnych kosztów z budową strony,
    ale wartość tej domeny na rynku to zdecydowanie więcej niż te 120 zł za
    rejestrację.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
    DJ