  • 1. Data: 2010-05-05 15:52:42
    Temat: Odsetki ustawowe
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Zalozmy, ze przelalem na konto firmy duza ilosc pieniedzy. Towaru po jakims
    tam czasie nie otrzymalem (czas oczekiwania przekroczyl czas uzgodniony na
    pismie) i sprzedajacy ostatecznie zrezygnowal ze sprzedazy mi towaru. Czy
    moge zarzadac od niego ustawowych odsetek? Czy kalkulatory w necie policza
    mi je na odpowiednim poziomie?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2010-05-05 22:00:27
    Temat: Re: Odsetki ustawowe
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 05-05-2010 17:52, Dysiek pisze:
> [...]
    > pismie) i sprzedajacy ostatecznie zrezygnowal ze sprzedazy mi towaru. Czy
    > moge zarzadac od niego ustawowych odsetek?

    Tak.

    > Czy kalkulatory w necie policza
    > mi je na odpowiednim poziomie?

    Nie wiem co to jest odpowiedni poziom w tym wypadku, ale powinny dobrze
    policzyć :)

    --
    .B:artek.