  • 1. Data: 2007-05-21 09:44:57
    Temat: Odpowiedź na oficjallne pismo składane w np MZA
    Od: Yeh <y...@a...net>

    Witam.
    mam kłopot
    zwróciłem się z pismem do MZA.
    mija miesiąc a ja ciągle nie mam odpowiedzi.
    Sprawa jest dla mnie dość istotna.
    Czy brak odpowiedzi na prośbę (mam potwierdzenie złożenia pisma) przez
    2 tyg. mogę traktować jako wyrażenie zgody??
    O ile dobrze mi dzwoni :D coś takiego jest... ???

    idąc dalej

    jeśli mam rację i widzę że mają gdzieś moje wysiłki to np mogę zwrócić
    się anulowanie mandatu
    i jeśli mi nie odpowiedzą to automatycznie będzie oznaczało że prośba
    została zaakceptowana?

    Ale by były jaja:DDDDDD
    Pozdrawiam serdecznie.
    Piotrek