  • 1. Data: 2003-05-24 07:57:02
    Temat: zasądzenie kosztów procesu
    Od: "Radek " <g...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich Grupowiczów,

    Pozwałem mój dawny zakład pracy (nie będę pisał oco, bo
    po pierwsze długo by to trwało, a po drugie i przede wszystkim szkoda moich
    nerwów). W odpowiedzi na pozew, zakład pracy wniósł o zasądzenie ode mnie na
    jego rzecz kosztów procesu, w tym kosztów zastępstwa procesowego.
    Czy mógłby mi ktoś z Grupowiczów powiedzieć, o co chodzi, czy to jest
    normalne, co mogę zrobić i co mi przysługuje? Dodam, że jestem bezrobotny i
    mam na utrzymaniu żone i 9 miesięcznego syna.

    Pozdrawiam

    Radek

  • 2. Data: 2003-05-24 10:30:01
    Temat: Re: zasądzenie kosztów procesu
    Od: "onsok" <o...@w...pl>

    Radek wrote:
> [...]
    > moich nerwów). W odpowiedzi na pozew, zakład pracy wniósł o
    > zasądzenie ode mnie na jego rzecz kosztów procesu, w tym kosztów

    Normalna formulka w pozwie. Sad zasadzi te koszty na rzecz pracodawcy
    tylko wtedy gdy przegrasz sprawe.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-05-24 16:22:00
    Temat: Odp: zasądzenie kosztów procesu
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik onsok <o...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:banhjj$h3f$...@a...news.tpi.pl...

    > Normalna formulka w pozwie. Sad zasadzi te koszty na rzecz pracodawcy
    > tylko wtedy gdy przegrasz sprawe.

    A i w tedy wcale niekoniecznie.

    Depi.