  • 1. Data: 2003-08-12 19:39:32
    Temat: zakup i sprzedaż alkoholu
    Od: "Miroslaw Swierczynski" <s...@b...gnet.pl>

    Witam i przechodzę do problemu
    Prowadzę Agencję Reklamową i mam za zadanie kupić alkohol (jako produkt
    reklamowy) do 15%, nakleić nowe etykiety i sprzedać go klientowi.
    Czy potrzebuję na to koncesji?

    Mirosław Świerczyński

  • 2. Data: 2003-08-12 19:57:38
    Temat: Re: zakup i sprzedaż alkoholu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Witam i przechodzę do problemu
    | Prowadzę Agencję Reklamowš i mam za zadanie kupić alkohol (jako produkt
    | reklamowy) do 15%, nakleić nowe etykiety i sprzedać go klientowi.
    | Czy potrzebuję na to koncesji?

    Moim zdaniem tak, ponieważ chcesz sprzedać ten alkohol. Po za tym coś mi nie
    pasuje to przeklejanie etykiet. Nie wiem o co Ci chodzi dokładnie, ale
    generalnie przeklejanie etykiet zahacza również o przestępstwo, no chyba że
    to będą etykiety zawierające dokładnie te same dane. No w każdym razie
    przeklejając etykiety musisz pozostawić na nowych dane dotyczące wytwórcy,
    daty produkcji, nazwy artykułu oraz jego składu.

  • 3. Data: 2003-08-13 07:19:49
    Temat: Odp: zakup i sprzedaż alkoholu
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam,
    tak, potrzebujesz zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych powyzej 4,5%
    do 18% zawartosci alkoholu (oprocz piwa), lub do 4,5% oraz na piwo ( art. 18
    ust 3 pkt 1 i 2 ), zalezy jaki alkohol chcialbys sprzedawac ;-)
    Obrot napojami alkoholowymi uregulowany jest w ustawie z dnia 26
    pazdziernika 1982 r o wychowaniu w trzezwosci i przeciwdzialaniu
    alkoholizmowi.

    Pozdrawiam
    Joanna

    pieniadze leza na ulicy, szkoda ze tylko drobne...

    Użytkownik Miroslaw Swierczynski <s...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhbfnd$l03$...@a...news.tpi.pl...