  • 1. Data: 2003-05-21 08:20:41
    Temat: wysokość alimentów
    Od: "DAGMARA" <t...@s...gdynia.pl>

    Mój syn zarabia ok. 1700 netto od grudnia ubiegłego roku nie mieszka już z
    zona i swoim 3 letnim synem. Matka dziecka tez pracuje zawodowo i zarabia
    ok.1000,-. Wystapiła o alimenty na kwotę 900,- Syn do tej pory płacił od
    listopada po 500,-.Do jakiej wysokości sąd może zasądzić alimenty. Czy jest
    określony % od zarobków jaki można zasądzić. On też wynajmuje mieszkanie i
    płaci raty bo wyszedł od niej bez zadnego podziały rzeczy i przedmiotów które
    przez 3 lata ich małżeństwa kupili.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-05-21 09:59:15
    Temat: Re: wysokość alimentów
    Od: "heating" <a...@b...plNOSPAM>

    Znam goscia ktoremu sad wyznaczył 400 PLN, gość nie pracuje, na 25 lat i
    studiuje.

  • 3. Data: 2003-06-03 10:29:41
    Temat: Odp: wysokość alimentów
    Od: "ITA" <d...@w...pl>

    Użytkownik DAGMARA <t...@s...gdynia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...
> [...]
    > płaci raty bo wyszedł od niej bez zadnego podziały rzeczy i przedmiotów

    Chyba do 3/5 zarobków ale nie jestem pewna. To ze płaci za wynajecie
    mieszkania i nie dzielił z zona zadnych rzeczy nie ma tutaj zadnego
    znaczenia. Alimenty nie sa dla niej, ale na dziecko które jest równiez jego
    dzieckiem. Spawa podziału majatku jest miedzy nim a zona, sprawa alimentów -
    sa na dziecko.

    ITA