  • 1. Data: 2003-06-16 14:58:12
    Temat: "wpisanie" dziecka w paszport
    Od: "JW" <b...@f...pl>

    Witam,

    Czy jest możliwość "wpisania" dziecka w paszport, czy też muszę mu wyrobić
    osobny dokument?
    Jeśli jest taka możliwość, czy załatwia się to od ręki, czy trzeba odczekać
    ustawowy czas?

    pozdrawiam
    JW

  • 2. Data: 2003-06-16 15:22:43
    Temat: Re: "wpisanie" dziecka w paszport
    Od: "Hitower" <b...@i...pl>

    Użytkownik "JW" <b...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobny dokument?
    > Jeśli jest taka możliwość, czy załatwia się to od ręki, czy trzeba

    W zeszłym roku wyjeżdżaliśmy na wakację za granicę i musiałem wyrobić
    dziecku paszport.
    W wyjątkowych sytuacjach (jeśli sprawa jest bardzo pilna) podobno wpisuja
    dziecko w paszport ale i tak trwa to jakiś czas (tydzień?) - takie
    informacje dostłem w Biurze Paszportowym (ale to nie jest nic pewnego bo w
    tym samym biurze rożne osoby podawały mi sprzeczne informacje na inny temat,
    tak więc co do wpisu w paszporcie też nie jestem przekonany).

    Tak na marginesie to paszport dla dzieci (nie wiem do jakiego wieku - mój
    syn miał ponad rok) jest nieodpłatny

    Pozdrawiam
    Hitower

  • 3. Data: 2003-06-17 06:55:14
    Temat: Odp: "wpisanie" dziecka w paszport
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam,
    paszport dla dzieciaka 30 pln

    Joanna

  • 4. Data: 2003-06-23 05:58:19
    Temat: Re: Odp:
    Od: "Tomasz Poznański" <p...@N...gazeta.pl>

    > Witam,
    > paszport dla dzieciaka 30 pln
    > Joanna
    witam
    wpisanie dzieciaka do paszportu 5 pln
    i nie w zadnych szczegolnych wypadkach tylko tak 'po prostu'
    pozdrawiam
    tomek