  • 1. Data: 2003-07-07 19:56:03
    Temat: weksel
    Od: "mrlisu" <m...@N...gazeta.pl>

    Pomocy !!!!!! byłem poręczycielem kredytu zabezpieczonego wekslem In
    blanco facet przestał go spłacać o czym niemiałem pojęcia a bank
    śląski przypomniał sobie o kredycie po dwóch latach.( z 10 000
    20 000) musiałem go spłacić .Oddałem sprawę do sądu i wygrałem
    ale przed uprawomocnieniem się wyroku dostałem nakaz płatniczy na
    11650 zł.
    Poparty obietnicą wypełnienia weksla, który według informacji
    udzielonej mi w banku miał zostać zniszczony po spłacie kredytu
    to jest półtorej koku temu.Czy ktoś ma pomysł co z tym robić?

  • 2. Data: 2003-07-08 12:49:53
    Temat: Odp: weksel
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik mrlisu <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:becj8j$303$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > blanco facet przestał go spłacać o czym niemiałem pojęcia a bank
    > śląski przypomniał sobie o kredycie po dwóch latach.( z 10 000
    To znaczy spłaciłeś całe zadlużenie kredytobiorycy dobrowolnie? Czy wszczęta
    już była egzekucja-był tytuł wykonawczy ? Czy masz dowód zapłaty?

    >Oddałem sprawę do sądu i wygrałem

    Oddałes sprawę do sądu przeciwko komu? dłużnikowi któremu poręczałeś czy
    bankowi?

    > ale przed uprawomocnieniem się wyroku dostałem nakaz płatniczy na
    > 11650 zł. > Poparty obietnicą wypełnienia weksla,
    Jeśli nakaz zapłaty wydany przez sąd na podsawie weksla to weksel już
    powienien być wypełniony! Dostałeś nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym z
    weksla?

    który według informacji
    > udzielonej mi w banku miał zostać zniszczony po spłacie kredytu
    > to jest półtorej koku temu.Czy ktoś ma pomysł co z tym robić?
    Jeśli masz dowód spłaty tego zadłużnia np polecenie przelewu, dowód wpłaty
    gotówkowej -to trzeba wnosić zarzuty/ sprzeciw/ i podnieśc że zobowiązanie
    spłaciłeś!
    A wogóle to opisz proszę sprawę dokładniej...
    -R.

  • 3. Data: 2003-07-08 21:03:53
    Temat: Re: weksel
    Od: "Justyna" <j...@w...pl>

    proponuje adwokata i to dobrego w prawie wkslowym hmm ale chyba o czyms cie
    niepoinformowano przy wypelnianiu weksla oddzielna sprawa to powodztwo
    przeciw dluznikowi wekslowemu ktoremu poreczales

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-07-09 12:22:37
    Temat: Re: Odp: weksel
    Od: "mrlisu" <m...@N...gazeta.pl>

    news.onet.pl <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A wogóle to opisz proszę sprawę dokładniej...
    > -R.
    sprawa dokładniej opisana na pl.biznes.banki post chamstwo i
    złodziejstwo w ING (bez wykrzykników)