  • 11. Data: 2011-03-29 09:18:54
    Temat: Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisa?(a):

    > slyszalem nawet sam rzecznik cos mowil ze wystarczy zmazac logo .... ?:/

    Tak bo chodzi o ochrone znaku towarowego. Jesli zamiast oryginalnego
    znaku przykleisz etykiete ze swoim logo to wlasciciel znaku nic do tego
    nie ma. Ale Ty masz problem bo w swietle wymagan prawnych wprowadziles
    do obrotu calkiem nowy produkt i Ty za niego odpowiadasz.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 12. Data: 2011-03-29 15:49:46
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-29 11:16, januszek pisze:
> [...]
    > kosmetyk na teren UE jesteś traktowany jak producent i np musisz do
    > wgladu przechowywać u siebie w siedzibie recepture. Dodatkowo musisz
    > oznaczyc kosmetyk zgodnie z przepisami, zadbac o to aby w jego skladzie
    > nie bylo substancji zabronionych i zarejestrowac produkt w KSIoK.
    >
    > Druga - znak towarowy jakim oznaczony jest ten produkt moze byc
    > zastrzezony i wtedy wlasciciel tego znaku moze Ci zabronic uzywania go.
    > Co skutecznie moze Ci uniemozliwic handel bo nagle sie okaze, ze Klienci
    > chca kupic towar marki ABC ale juz tego samego produktu oznaczonego

    a co z ustawa antymonopolowa?
    co na to prawo unijne ?
    mozna tak sobie dzialac jak ta firma i nikt poza nie moze sciagac ze
    stanow produktow ????? i sprzedawac w pl
    pomimo ksiegowania invoicow itp itd

  • 13. Data: 2011-03-29 16:35:37
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > a co z ustawa antymonopolowa?
    > co na to prawo unijne ?
    [...]
    > pomimo ksiegowania invoicow itp itd

    i ustawa o jezyku polskim?!

    ja sie tam znam na tym niespecjalnie, ale mysle ze conajmniej dyskusyjne jest
    zastrzezenie znaku towarowego owej firmy przez firme trzecia - polskiego
    dystrybutora

    bo (w co naprawde watpie) jesli firma ze stanow nie miala by nic przeciwko
    to nie robili by szopek wysylajac swoj towar detalicznie do pl skoro jest
    tu polski dystrybutor

    moze wez poprostu spytaj o sytuacje u zrodla - w amerykanskiej firmie

    a sam nie oferuj towaru tylko usluge posrednictwa

  • 14. Data: 2011-03-29 19:32:00
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-29 18:35, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > moze wez poprostu spytaj o sytuacje u zrodla - w amerykanskiej firmie
    >
    > a sam nie oferuj towaru tylko usluge posrednictwa

    usluga posrednictwa to chyba paserstwo ?

    a co gdybym umiescil zapis na stronie ze produkty firmy OPI sa oferowane
    tylko do klientow nie zamieszkujacych UE ?

  • 15. Data: 2011-03-29 19:50:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bartek wrote:
    > usluga posrednictwa to chyba paserstwo ?

    a to on jakieś kradzione produkty sprzedaje?

  • 16. Data: 2011-03-29 20:33:32
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-29 21:50, Marek Dyjor pisze:

    > a to on jakieś kradzione produkty sprzedaje?

    no niby nie... ale w polsce ktos ma wylacznosci niby na to i mnie
    zastraszyl rzecznikiem patentowym pismem przedprocesowym...

    czy warto by tu zeskanowac to pismo moze by ktos cos pomogl bo pogrywaja
    widze nieladnie te .... :/

  • 17. Data: 2011-03-29 20:34:22
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    > usluga posrednictwa to chyba paserstwo ?
    >
    > a co gdybym umiescil zapis na stronie ze produkty firmy OPI sa oferowane
    > tylko do klientow nie zamieszkujacych UE ?

    Dziecioku ty dowiedz sie co to jest paserstwo bo lekko oderwany chyba
    jestes od rzeczywistosci

  • 18. Data: 2011-03-29 20:35:42
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-29 22:33, bartek pisze:

> [...]
    > zastraszyl rzecznikiem patentowym pismem przedprocesowym...
    >
    > czy warto by tu zeskanowac to pismo moze by ktos cos pomogl bo pogrywaja

    Szukaja frajera a ty na takiego im wygladasz. Jakbys zajmowal sie
    produkcja i poslugiwal sie ichnim znakiem towarowym to moga cie skarzyc
    do sadu.

  • 19. Data: 2011-03-29 20:54:43
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org>

> [...]
    > Co skutecznie moze Ci uniemozliwic handel bo nagle sie okaze, ze Klienci
    > chca kupic towar marki ABC ale juz tego samego produktu oznaczonego

    Ale czy mogę w Polsce zastrzec znak towarowy firmy z USA i w ten sposób
    zablokować sprzedawanie jej produktu w Polsce przez kogoś innego niż ja,
    albo nawet całkiem zablokować sprzedawanie jej produktu w Polsce ?

    Brzmi absurdalnie.

    pozdro

  • 20. Data: 2011-03-29 21:03:25
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-03-29 22:54, Dżejm pisze:

> [...]
    > zablokować sprzedawanie jej produktu w Polsce przez kogoś innego niż ja,
    > albo nawet całkiem zablokować sprzedawanie jej produktu w Polsce ?

    wrzuce pismo od rzecznika jakie dostalem bo widze ze rozne opinie a
    pismo jest jednoznaczne

    List ostrzegawczt
    pismo przedprocesowe

    dotyczy : wezwanie do zaniechania dzialan niedozwolonych
    wzywa panstwa do niezwlocznego zaniechanai naruszania praw wylacznych do
    wspolnotowego znaku towarowego "OPI" CTM 1831080 przeznaczonego do
    oznaczeniu towarow w klasach 3 5 ... zarejestrowanego na rzec zfirmy opi
    producet inc z siedziba w north hollywood...
    na podstawei zawartych umow o dystrybucje na terenie polski spolka x
    jest wylacznym dystrybutorem wyrobow firmy opi i na podstawie tychze
    umow jako wylaczne jest upowazniona do uzywania znaku towarowego a takze
    do wystepowania przeciwy wszystkim ktorzy te prawa wylaczne naruszaja

    powoluje sie na

    artk 296 ust 2 prawo wlasnoci przemyslowe z dnia 30 czerwa 2000r

    nie ma watpliwosci ze panstwa dzialanosc polega wlasnie na bezprawnym
    wprowadzniu do obrotu towarow opatrzonych zastrzezonym znakiem towarowym
    opisanym na wstepie dowody takich niedozwolonych dzialan sa w posiadaniu
    spolki

    pragne podkreslic ze zarowno na gruncie pwp jak i ustawy z dnia 16
    kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przedsiebiorca
    ktorego prawa i interesy zostaly naruszone moze zadac od sprawcy naruszenia

    zaniechania niedozwolonych dzialan
    usuniecia ich skutkow
    wydania bezpodstawie uzyskanych korzysci ......

    ponadto
    art 35 u 1 ustawy pwp

    kto w celu wprowadzenia do obrotu oznacza towary podrobionym znakiem
    towarowym zarejestrowanym znakiem towarowym ktorego nie ma prawa uzywac
    dokonuje towarami oznaczonymi takimi znakami podlega grzywnie karze
    ograniczenia wolnosc itd...

    w zwiazku z powzszym nie rezygnujac z mozliwosci wysuniecia dalej
    idacych roszczen rowniez o charakterze odszkodowawczym w imieniu mojego
    mocodawcy wzywam :

    natychmiastowego zaprzestania wprowadzania do obrotu towarow opatrzonych
    zastrzezonym znakiem towarowym
    zniszczenia zpaasow
    pismienego ptowierdzenia spelnienie zadan

    pismienego zobowiazania sie do niepodejmowania w przyszlosci czynnosc
    zwiazanych z wprowadzaniem do obrotu towarow opatrzonych zastrzezonym
    znakiem

    i jakis wydruk z bnazy znakow towarowych wspolnotowych OHIm

    czyli wychodzi na to ze zakleje tylko napis OPI na pudelku i wszystko gra?