  • 11. Data: 2002-08-01 10:07:12
    Temat: Re: rozwód
    Od: <u...@p...onet.pl>

    > Jest Pan pewny?
    > ja zaczynalem sprawe od adwokata wlasnie.
    > Stracilem mnostwo godzin a pozwu w sadzie nie bylo, awiec naszly mnie
    > niemile watpliwosci...
    > CZYZBY chcail jakies "pieniadze bez rachunku" ?
    > Poinewaz minello pol roku podzielilem sie z nim tymi watpliwosciami, a on na
    > to ze ja go obrazam,
    > wiec uznalem, ze sprobuje sam. Napisalem pismo do sadu i po pol roku bylo
    > "po sprawach".
    >
    > Boguslaw
    >

    > Panie Bogusławie,
    Jak widać wiele zależy od wyboru adwokata. Niektórzy biorą na swoje wątłe barki
    zbyt wiele spraw i wtedy przez cały czas ciągnie się wóz z adwokatem na koźle.
    Ponad to, jeśli sprawa jest prosta i nie budzi wątpliwości, skłaniałbym się ku
    temu, żeby załatwić wszystko samemu. W przeciwnym razie, warto jednak mieć
    kogoś kto nie da się zaskoczyć poczynaniami adwokata strony przeciwnej.
    U.

  • 12. Data: 2002-08-01 11:28:14
    Temat: Odp: rozwód
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...
    > Sandro,
    > Wyczuwam w twojej odpowiedzi "pewną dozę złośliwości":)

    Nie czułam wewnętrznie złośliwości.Pisząc to miałam na myśli zbędne koszty i
    wyłączną uczciwą walkę...nawet gdy rozwód jest z czyjejś winy to dowody i
    fakty przemawiają za sobą...i nie ma potrzeby wywalania pieniędzy na
    adwokata,który zrobi to samo co każda strona występująca w sprawie.
    Nie wiem co cie skłoniło do napisania o jakieś złośliwości ale może to
    jakies twoje dziwne podejscie do życia... Na codzień wiele widze spraw gdzie
    adwokat jest zbyteczny, ludzie przeświadczeni,że tylko on wygra sprawę bulą
    niezły szmal...

    Sandra zręczam Tobie,że niezłośliwa

  • 13. Data: 2002-08-01 12:39:02
    Od: <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > adwokat jest zbyteczny, ludzie przeświadczeni,że tylko on wygra sprawę bulą

    Przepraszam, być może intuicja mnie zawiodła (nie jest ona męską domeną):). Z
    perspektywy czasu myślę, że masz sporo racji. W sądzie mógłbym się bronić bądź
    oskarżać sam. Wymagałoby to jednak jeszcze większego wysiłku i zagłębiania się
    w sprawy proceduralne a ja nie chciałem na to tracić czasu. Przedtem nigdy nie
    miałem do czynienia z prawnikami a tym bardziej z sądem, stąd w sposób
    naturalny zwróciłem się do prawnika o pomoc w przeprowadzeniu rozwodu.
    Dodatkowym elementem przemawiającym za jego pomocą jest fakt, że z osoby
    oskarżającej (wniosłem o rozwód z winy małżonki), stałem się oskarżany. Próbuje
    się podważać moje prawo własności poparte aktem notarialnym, oczernia się i
    zarzuca, że znęcam się nad rodziną. Początkowo było to po prostu śmieszne i
    żałosne ale jeśli jest poparte świadkami, którzy po prostu kłamią, sprawa
    przestaje być zabawna. Toczenie samemu trzech spraw to trochę za dużo jak dla
    mnie. Czasami zastanawiam się czy nie nie byłoby lepiej pójść na daleko idące
    ustępstwa, poddać się szantażowi i wyjść w samych skarpetkach. Koszta byłyby
    pewnie jeszcze większe, ale trwałoby to znacznie krócej. Teraz adwokaci się
    cieszą. Reasumując. ku przestrodze wątkodawcy, należy dogadać się z drugą
    stroną. Czy jednak za wszelką cenę? Oto jest pytanie :)
    U.

  • 14. Data: 2002-08-01 19:14:45
    Od: "Karol Szmid" <k...@i...pl>

    Powoli przestaję w "dziewczyny" wierzyć, a co do prośby o pomoc to jest
    także adresowana do "chłopaków" płci przeciwnej ;-)

  • 15. Data: 2002-08-01 19:23:03
    Od: "Karol Szmid" <k...@i...pl>

    Już teraz żona pokazuje domniemane "sińce" swojej części rodziny,
    przyjaciókom, już jestem w jej opowieściach killerem- albo ma dobrych
    doradców, albo nie jest aż tak mściwa. Tak czy owak chyba czeka mnie piekło.

  • 16. Data: 2002-08-01 19:26:51
    Od: "Karol Szmid" <k...@i...pl>

    morały o uczciwej walce?? Kobieta wychodzi z domu o 23 na PIWO zostawiając
    2-letnie dziecko z mężem, który musi wstać o 5 rano do pracy. Jak się rano
    okazuje- do nightclubu

  • 17. Data: 2002-08-01 20:15:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    zagłębiania się
    > w sprawy proceduralne a ja nie chciałem na to tracić czasu.

    a szkoda... bo moim zdaniem jak ktoś jest wredny to jestem mu do końca
    chętna dokopać / tu mam na myśli twoją małżonkę/ i o wiele więcej
    satysfakcji by mi sprawiło gdybym dokopała osobiście...

    > naturalny zwróciłem się do prawnika o pomoc w przeprowadzeniu rozwodu.

    oczywiście rozumiem cię...

    > Dodatkowym elementem przemawiającym za jego pomocą jest fakt, że z osoby
    Próbuje
    > się podważać moje prawo własności poparte aktem notarialnym,

    dowodu w formie aktu notarialnego raczej sie gadką nie podważy...

    oczernia się i
    > zarzuca, że znęcam się nad rodziną.

    to natomiast taktyka większości kobiet...

> [...]
    byłyby
    > pewnie jeszcze większe, ale trwałoby to znacznie krócej.

    Decyzja należy do Ciebie...Ja osobiście nie jestem zwolenniczką takiego
    postępowania...bo niby dlaczego?

    Teraz adwokaci się
    > cieszą.

    Adwokaci zbijają kasę...jeszcze jak wiedzą,że źrodełko zasobne więc to ich
    zawód...

    Reasumując. ku przestrodze wątkodawcy, należy dogadać się z drugą
    > stroną. Czy jednak za wszelką cenę? Oto jest pytanie :)

    Zgadzam sie również i z tym zdaniem ale też wiem,że niekiedy sie nie da
    tak... żeby się dogadać to trzeba mieć godnego przeciwnika... w większości
    kobietki są mściwe... /nie eliminuje tu też mężczyzn/ ale kobietki to dobre
    aktorki :-)

    Mimo wszystko szkoda mi byłoby kasy na rozwód takie jest moje zdanie...

  • 18. Data: 2002-08-01 20:17:31
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Karol Szmid <k...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aic1r0$n32$...@n...tpi.pl...
    > Powoli przestaję w "dziewczyny" wierzyć,

    oj :-) jesteś w bardzo niebezpiecznej sytuacji...to,że z jedną Ci sie nie
    udało to nie znaczy,że wszystkie takie są...prawidłowy dobór partnera może
    dać Tobie w życiu wiele jeszcze dobrego...

    a co do prośby o pomoc to jest
    > także adresowana do "chłopaków" płci przeciwnej ;-)

    hihi aż poszłam do lustra popatrzeć czy mam coś z takiego chłopaka:-)))
    nic cholera nie widze :-)))

  • 19. Data: 2002-08-01 20:22:01
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Karol Szmid <k...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aic1r4$n32$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > przyjaciókom, już jestem w jej opowieściach killerem- albo ma dobrych
    > doradców, albo nie jest aż tak mściwa. Tak czy owak chyba czeka mnie

    e tam zaraz piekło:-) fakt nie należy to do przyjemności...ale gdy mówisz,że
    żona koleżankom pokazuje sińce celem może późniejszego powołania tych osób
    na świadka...zawnioskuj to w odpowiedniej chwili...domagając się by sędzie
    zadał pytanie " jaką drogą dowiedział się świadek o tych sińcach " ...ważnym
    dokumentem w takiej sprawie są interwencje policji... opinia medycyny
    sądowej...
    a takie pieprzenie po próżnicy z opowiadań jedna pani drugiej pani można
    ładnie odeprzeć...Tylko należy dobre również ruszyć główką...

    Sandra

  • 20. Data: 2002-08-01 20:27:50
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Karol Szmid <k...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aic221$nnt$...@n...tpi.pl...
    > morały o uczciwej walce?? Kobieta wychodzi z domu o 23 na PIWO zostawiając
    > 2-letnie dziecko z mężem, który musi wstać o 5 rano do pracy. Jak się rano
    > okazuje- do nightclubu

    Wiesz jak takie coś słysze to nasuwa mi sie pytanie...czy możliwe,żeby facet
    był tak ograniczony? /przepraszam nie chce cie urazić/. Zastanów sie nad
    swoimi też błędami jakie popełniłes w czasie trwania tego związku...a
    popełniłeś ich wiele od samego początku... to ty jej pomogłeś w takim
    zachowaniu...więc teraz chociaż dobrze przemyśl całą sytuację jak najlepiej
    z tego wyjść... by się uwolnić od koszmaru,który napewno już szczescia nie
    rokuje...

    Sandra