-
1. Data: 2003-06-05 12:51:41
Temat: reklamacja części
Od: "Arti" <t...@w...pl>
6 dni temu zakupiłem nagrywarke w sklepie komputerowym, decydując między
firmą X a Y wybrałem Y gdyż tak namawiał sprzedawca.
Po kilku dniach sprzęt zaczą sie pusc, na gwarancji, którą szybko spakowął
do pudełka widnieje, ze naprawa 28 dni hoc moze przedłużyć się do 90!!!!.
Teraz pytanie: czy to , że gwarancja nie jest podpisana przez mnie daje mi
coś?
Jakie mam prawa, gdyż nie wiem czy w przypadku wykrycia usterki nie będe
musiał czekać tyle czasu. Najchętniej zamieniłbym na firmę X.
Czy to, że wykryto w ciagu 7dni upoważnia mnie do żądania zwrotu pieniędzy?
Co jeśli okaże się, ze u sprzedawcy jest wszystko, ok??
Czy będę musioał płacić za testowanie?
Bardzo dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
-
2. Data: 2003-06-05 16:25:18
Temat: Odp: reklamacja części
Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl>
czy to , że gwarancja nie jest podpisana przez mnie daje mi
> coś?
a co ma Ci dac?gwarancja jest dobrowolna i jej warunki tez.jesli takie
wyznaczyl gwarant a Ty chcesz z gwarancji skorzystac to na jego warunkach.
> Jakie mam prawa, gdyż nie wiem czy w przypadku wykrycia usterki nie będe
> musiał czekać tyle czasu. Najchętniej zamieniłbym na firmę X.
nie musisz korzystac z gwarancji ale mozesz z niezgodnosci towaru z
umowa.Zadac naprawy lub wymiany na nowy-wtedy w ciagu 14 dni sprzedawca ma
sie ustosunkowac do reklamacji i ustalic z Toba czas jej zalatwienia.Jesli
sie nie ustosunkuje to znaczy ze uznaje Twoje zadanie.
> Czy to, że wykryto w ciagu 7dni upoważnia mnie do żądania zwrotu
pieniędzy?
zalezy tylko i wylacznie od dobrej woli sprzedawcy