  • 11. Data: 2002-08-29 20:01:19
    Temat: Odp: prawo ojca do paszportu - kto wie?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akl61m$qna$...@n...tpi.pl...
    > Osoba znana wszem i wobec jako Sandra pisująca spod adresu <daria-
    > 1@wp.pl> napisała:
    >

    > Skoro bzdura Twoim zdaniem, to możesz powiedziec jak jest? Zależy mi na
    > tym.

    bzdura dot. inf. ramzesa o tym liście poleconym do ojca
    a wiec tak : skoro ojciec maloletniego sie nie zgadza na wyrobienie
    paszportu należy sie zwrócic do Sadu Rodzinnego o zezwolenie na wydanie
    paszportu...
    w 3 egz. dol. akt urodzenia dziecka ...podajac dokładne dane ojca i adres
    wpis od sprawy jest stały i wynosi 30zl. dobrze w takim wniosku napisać ,że
    wyrobienie paszportu jest związane z wyjazdem w celach turystycznych...

    Sandra

  • 12. Data: 2002-08-29 20:46:22
    Temat: Re: prawo ojca do paszportu - kto wie?
    Od: "Carol" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

    > Moi znajomi chcieli by wyrobić chłopcu paszport, ojcice się nie zgadza.
    > Czy w takiej sytuacji w ogóle można wystąpić do sądu rodzinnego i czy to
    > coś da?

    Z tego, co wiem, o ile jedno z rodziców nie zostało pozbawione praw
    rodzicielskich, to (mimo, iż sa rozwiedzeni) podanie o wydanie paszportu
    dziecku muszą podpisac oboje, przy świadkach, tj. w urzędzie paszportowym.

    przykro mi, że przynosze zle wieści
    pozdrawiam
    Karolina

  • 13. Data: 2002-08-29 21:31:39
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Carol <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akm175$d7d$...@n...onet.pl...
    > Z tego, co wiem, o ile jedno z rodziców nie zostało pozbawione praw
    > rodzicielskich, to (mimo, iż sa rozwiedzeni) podanie o wydanie paszportu
    > dziecku muszą podpisac oboje, przy świadkach, tj. w urzędzie paszportowym.

    wyrażenie zgody przez sąd zastępuje zgodę ojca ...
    Sandra

  • 14. Data: 2002-08-29 23:12:11
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    1@wp.pl> napisała:

    > Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:akl61m$qna$...@n...tpi.pl...

    > bzdura dot. inf. ramzesa o tym liście poleconym do ojca

    Aha ;-)

> [...]
    > adres wpis od sprawy jest stały i wynosi 30zl. dobrze w takim wniosku
    > napisać ,że wyrobienie paszportu jest związane z wyjazdem w celach

    Dzięki. A dlaczego cele turystyczne "pomagają"? Czyli np obóz językowy
    jest gorszy?

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 15. Data: 2002-08-30 01:45:57
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akm9uu$33$...@n...tpi.pl...
    > Dzięki. A dlaczego cele turystyczne "pomagają"? Czyli np obóz językowy
    > jest gorszy?

    nie :-) napisalam tylko przykladowo niekiedy ktos pisze ,ze w celu wyjazdu z
    matka a tatus wtedy podważa to ,że matka chce na pewno uprowadzic dziecko
    ... dlatego tylko nalezy sie wystrzegac takich okreslen ...

    Sandra