-
1. Data: 2003-11-24 14:09:22
Temat: prawo konsumencki
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki>
Nabylem pod koniec tych wakacji plyte glowna do komputera, ktora niezbyt
dobrze chodzi. Nie jest uszkodzona, po prostu kiepsko chodzi pod XP,
powoduje jego resety i rozne bledy... na starej plycie tego nie mialem.
Instalacje driverow, flashowanie biosu nie pomoglo. W dodatku zawiodlem
sie nieco na jej mozliwosciach.
Czy mam prawo wymienic produkt u sprzedawcy na inny ze wzgledu na nie
spelnienie wymagan i nie zadowolenie z produktu. Czy moge ja wymienic ze
wzgledu na to, ze nie dziala poprawnie 'z moim systemem'?
Kiedys cos czytalem o rekojmi... ale chce sie upewnic...
--
s(00)mal
-
2. Data: 2003-11-24 20:36:03
Temat: Odp: prawo konsumencki
Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
Użytkownik s(00)mal <s...@o...pl_usun-myslniki> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:o...@n...o2.pl...
> Nabylem pod koniec tych wakacji plyte glowna do komputera, ktora niezbyt
> dobrze chodzi. Nie jest uszkodzona, po prostu kiepsko chodzi pod XP,
> powoduje jego resety i rozne bledy... na starej plycie tego nie mialem.
> Instalacje driverow, flashowanie biosu nie pomoglo. W dodatku zawiodlem
> sie nieco na jej mozliwosciach.
>
> Czy mam prawo wymienic produkt u sprzedawcy na inny ze wzgledu na nie
> spelnienie wymagan i nie zadowolenie z produktu. Czy moge ja wymienic ze
> wzgledu na to, ze nie dziala poprawnie 'z moim systemem'?
>
> Kiedys cos czytalem o rekojmi... ale chce sie upewnic...
>
> --
> s(00)mal
Patrz: ustawa o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej..
Jesli w opisie sprzetu (zapewnieniach sprzedawcy) byla wzmianka ze
wspolpracuje z "Twoim systemem"
zajdzie "niezgodnosc towaru z umowa". 2 lata na reklamacje - w tym wypadku
mozesz liczyc na obnizenie ceny
badz zwrot ceny za zwrotem sprzetu, ale sprawa nie jest na pierwszy rzut oka
oczywista.
pozdrawiam
mdr