  • 11. Data: 2003-01-10 06:40:36
    Temat: Re: praca dla prawnika
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "eLaIs" <e...@p...fm>
    To: <p...@n...pl>

    : jest moze gdzies dostepny szczeglowy regulamin zdawania na aplikacje
    : adwokacka i na tego doradce podatkowego ,dokladnie jakie studia skonczone
    : musza byc z jakim wynikiem itd.

    poczytaj prawo o adwokaturze i regulamin NRA z zeszlego roku dotyczacy
    naboru na aplikację.
    Oba dostepne na http://www.adwokatura.org.pl

    Adwokaci zmienili zasady naboru - imho dzieje się coraz lepiej :)

  • 12. Data: 2003-01-10 07:24:56
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Marcin Surowiec' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:005b01c2b883$0926f5d0$a740200a@zm taką oto treść:

    Dlaczego tak sadzisz?
    Serio pytam.

    ->piotr

  • 13. Data: 2003-01-10 07:28:07
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    bo czytałem nowy regulamin, a tam stoi czarno na białym jakie są zasady
    naboru.
    Nie ma limitu przyjęć, wystarczy osiągnąc okresloną ilość punktów (145 na
    181 o ile pamiętam),
    w egzaminach mogą brać przedstawiciele NRA - co samo w sobie jest czynnikiem
    dyscyplinującym,
    itd itd.

    przeczytaj regulamin - sam zobaczysz

  • 14. Data: 2003-01-10 07:35:27
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Marcin Surowiec' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:00b601c2b889$a8bcc8d0$a740200a@zm taką oto treść:

> [...]
    | na 181 o ile pamiętam),
    | w egzaminach mogą brać przedstawiciele NRA - co samo w sobie jest

    Nie ma limitu miejsc, JEST LIMIT punktow. To _wystarczy_, zeby nic sie nie
    zmienilo.

    pzdr
    ->piotr

  • 15. Data: 2003-01-10 07:37:53
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Nie ma limitu miejsc, JEST LIMIT punktow. To _wystarczy_, zeby nic sie nie
    : zmienilo.

    dlaczego tak uważasz?

  • 16. Data: 2003-01-10 07:43:01
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Marcin Surowiec' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:00f601c2b88b$031a85f0$a740200a@zm taką oto treść:

    | dlaczego tak uważasz?

    Jakby to ujac: doswiadczenie zyciowe, zdrowy rozsadek i wypowiedzi adw.

    ->piotr

  • 17. Data: 2003-01-10 07:59:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 18. Data: 2003-01-10 10:27:07
    Temat: Odp: praca dla prawnika
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w

    > co masz na myśli?
    > przecież to kobietom jest łatwiej :)

    na aplikacji mężczyźni mają lepiej:-) jeszcze jak jest to rodzynek prawie
    dochodzi do walki hehe a jak ma jeszcze do tego czarujący uśmiech :-))))

    Sandra

  • 19. Data: 2003-01-10 10:35:06
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 20. Data: 2003-01-10 10:50:37
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    *no ja wiem ,ze mozna byc latwo podrzednym urzedasem ale zeby byc prawdziwym
    prawnikiem w zawodzie jest trudno ;)
    ja jeszcze mam kilka lat
    wiec sie nie martwie
    eLaIs