  • 1. Data: 2002-11-15 10:46:14
    Temat: poszukuje darmowego radcy prawnego...
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Witam,
    Poszukuje darmowego radcy prawnego, specjalizujacego sie w rozwodach i
    podzialach majatku.
    Chcialam sie dowiedziec czy za dlugi meza zaciagniete przed slubem ja
    ponosze odpowiedzialnosc?
    M.

  • 2. Data: 2002-11-15 16:55:49
    Temat: Odp: poszukuje darmowego radcy prawnego...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Monisia_ <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar2j0d$2kl$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    > podzialach majatku.
    > Chcialam sie dowiedziec czy za dlugi meza zaciagniete przed slubem ja

    Nie widze problemu w pomocy dot. powyższych sytuacji ale nasuwa się pytanie
    , co się działo z tymi długami w trakcie trwania związku małżeńskiego? jak
    rozwiązywaliście ten problem? czy długi były zaciągnięte na poczet
    przyszłego związku małżeńskiego? Jeśli chcesz pomocy prosze pisz na priv
    oczywiście obiektywnie oceniając sytuację.

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-18 13:35:33
    Temat: Re: poszukuje darmowego radcy prawnego...
    Od: "Pablo" <p...@f...pl>

> [...]
    > przyszłego związku małżeńskiego? Jeśli chcesz pomocy prosze pisz na priv
    > oczywiście obiektywnie oceniając sytuację.

    No i jeszcze pytanie jakiej kategorii to sa dlugi?

    Paweł