  • 1. Data: 2003-09-12 13:16:03
    Temat: minister
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Witam!

    Czy minister jest pracownikiem urzedu? Tzn. jest organem ale w sferze
    organizacyjnej takze pracownikiem
    ministerstwa? Albo Rzecznik Praw Obywatelskich. czy jest pracownikiem swego
    biura?
    Kto wykonuje obowiazki kierownika zakladu pracy w stosunku do ministra ?

    pozdrawiam
    mdr

  • 2. Data: 2003-09-12 14:34:09
    Temat: Re: minister
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-12 15:16, Mateusz Dr napisał(a):

    >Witam!
    >
    >Czy minister jest pracownikiem urzedu?

    Minister jest pracownikiem ministerstwa.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

  • 3. Data: 2003-09-12 15:17:15
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    > Minister jest pracownikiem ministerstwa.
    > - Szwejk

    tak jak piekrz jest pracownikiem piekarni
    aptekarz - apktekarni, tfu... apkteki hihih
    kiz

  • 4. Data: 2003-09-12 16:59:10
    Temat: Odp: minister
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik kizzi <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bjso6r$ur3$...@a...dialog.net.pl...

    > tak jak piekrz jest pracownikiem piekarni
    > aptekarz - apktekarni, tfu... apkteki hihih
    > kiz

    a papiez papiernii..
    internation paper..

    Prosze o cos merytorycznego..bardzo.

    pozdrawiam ;)
    mdr

  • 5. Data: 2003-09-12 22:24:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003, Mateusz Dr wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Czy minister jest pracownikiem urzedu?

    Najwyraźniej tak. Ostatnio ktoś mnie tym zagiął (z innego
    powodu, niemniej...):

    +++++++++
    Art. 2. Pracownikiem jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę,
    powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
    --------

    ...to pamietam. Nie wiem czy jest mianowany czy powoływany
    (chyba to drugie) - ale jest to "odpowiednik" umowy
    o pracę :)

    [...]
    >+ Kto wykonuje obowiazki kierownika zakladu pracy w stosunku do ministra ?

    A musi być ktoś taki ??
    Możesz mi wytłumaczyć kto wykonuje obowiązku kierownika
    zakładu pracy wobec kierownika zakładu pracy ? ;)

    >+ pozdrawiam

    wzajem ! - Gotfryd

  • 6. Data: 2003-09-13 08:59:43
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...p
    ortezjan.zabrze.pl...

> [...]
    >
    > A musi być ktoś taki ??
    > Możesz mi wytłumaczyć kto wykonuje obowiązku kierownika
    > zakładu pracy wobec kierownika zakładu pracy ? ;)

    w wielu wypdkach (chyba) np. prezes zarzadu
    a wobec niego..
    walne zgromadzenie? :) rada nadz. ?

    ministerowi..
    musi chyba byc ktos taki
    pewnie premier
    a dla premiera?
    moze prezydent?
    a dla prezydenta?
    marszalek sejmu?
    nie...to sa organy wybieralne, to chyba nie

    pozdrawiam
    mdr

  • 7. Data: 2003-09-13 18:42:02
    Temat: Re: Odp: minister
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Sep 2003, Mateusz Dr wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > zakładu pracy wobec kierownika zakładu pracy ? ;)
    >+ >
    >+ w wielu wypdkach (chyba) np. prezes zarzadu

    Możesz mieć rację :)

    >+ a wobec niego..
    >+ walne zgromadzenie? :)
    >+ rada nadz. ?

    to zapamiętujemy: "organ wybieralny" ;)

    >+ ministerowi..
    >+ musi chyba byc ktos taki
    >+ pewnie premier

    Prawdopodobne.

    >+ a dla premiera?
    >+ moze prezydent?

    ...a może marszałek Sejmu ? W końcu to Sejm powołuje
    premiera, a nie prezydent (to że prezydent ma coś do
    powiedzenia jest inną sprawą :)).

    >+ a dla prezydenta?
    >+ marszalek sejmu?
    >+ nie...to sa organy wybieralne, to chyba nie

    ...a co to szkodzi, patrz Rada Nadzorcza ? ;)

    Raczej mnie interesuje, do czego ci ów "kierownik zakładu"
    potrzebny :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-09-13 19:28:49
    Temat: Odp: Odp: minister
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

> [...]
    napisał:P...@k...por
    tezjan.zabrze.pl...

    > Raczej mnie interesuje, do czego ci ów "kierownik zakładu"

    Oh, Leszek sie do mnie zwocil, czy bym nie chcial do niego pojsc na bez teki
    i tak sie zaczalem interesowac ;)

    A na powaznie: to pisze niby naukowy artykul o rzecznikach (glownie
    powiatowym rzeczniku konsumenta)
    i tak sie zastanawiam, uzylem przykladu ministra bo jest czytelniejszy, ale
    rozwazam RPO, bo porownuje RPO i rzecznika powiatowego..
    Swoja droga, spotkales sie moze kiedys Godfrydzie z jakims ciekawym
    artukulem teortycznym zachaczajacym o te kwestie ..tzn. problemy prawnego
    usytuowania organow ktore sa problematyczne (no RPO moze nie jest..)
    E..przez ten artykul to nie moge sie wyslowic, tzn. wypisac.

    Dziekuje Ci bardzo
    pozdrawiam
    Mateusz