  • 1. Data: 2002-11-27 18:39:05
    Temat: Zona "zabija" meza - dziwne pytanie
    Od: "peterek" <j...@a...net.pl>

    Witam

    Czy jezeli zona (matka, corka, syn - ktokolwiek) pijaka zostawilby w
    widocznym miejscu butelke alkoholu metylowego - ale nie denaturki, tylko
    takiego prawdziwego (ale butla byalby opisana!) , i maz(ojciec) by to wypil
    to czy mozna by sadzic te osobe za doprowadzenie do smierci - zakladam ze
    wczesniejsze doswiadczenia pozwaly sie domysles ze pijaczyna ruszy taki
    trunek? Czy moglby miec tu znaczenie fakt, ze daloby sie udowodnic ze osoba
    z premedytacja postawila te butelke aby maz(ojciec, ktokolwiek) ja wypil?

    Pozdrawiam
    peterek

  • 2. Data: 2002-11-27 21:46:48
    Temat: Re: Zona "zabija" meza - dziwne pytanie
    Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie>

    Użytkownik "peterek" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    osoba
    > z premedytacja postawila te butelke aby maz(ojciec, ktokolwiek) ja wypil?

    lepiej niech pijaczyna sobie zyje i nikt go nie otruwa ;)

  • 3. Data: 2002-11-27 21:50:18
    Od: "peterek" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "sd_" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "peterek" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > wypil
    > osoba
    > >

    > lepiej niech pijaczyna sobie zyje i nikt go nie otruwa ;)

    Bo to ja wiem, jak sobie czlowiek pomysli ze tyle darmozjadow pasozytuje na
    rodzinach to az sie robi dumny z takiego pomyslu jak moj :-)))
    Szczegolnie ze panstwo nie ma mechanizmow zwalczania takich lumpow.
    pozdrawiam i caly czas czekam na odpowiedz
    peterek

  • 4. Data: 2002-11-27 22:04:39
    Temat: Odp: Zona "zabija" meza - dziwne pytanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik peterek <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as3en3$ekm$...@k...man.lodz.pl...

> [...]
    > rodzinach to az sie robi dumny z takiego pomyslu jak moj :-)))
    > Szczegolnie ze panstwo nie ma mechanizmow zwalczania takich lumpow.

    Czy wypowiedzenie zdania na ten temat będzie podżeganiem do takiego czynu o
    ,którym to mówi art.18§2 ? :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-27 22:13:43
    Od: "peterek" <j...@a...net.pl>

    > Czy wypowiedzenie zdania na ten temat będzie podżeganiem do takiego czynu
    > ,którym to mówi art.18§2 ? :-)

    Coz, powiem szczerze ze liczylem na to ze akurat Ty sie zainteresujesz.
    A odnosnie podzegania to ja t widze tak:

    "Odpowiada za podzeganie, kto chcąc,aby inna osoba dokonala czynu
    zbrodniczego, naklania ja do tego"
    A wiec:

    Jezeli powiesz mi ze jest to nielegalne to nie bedzie to podzeganie lecz
    zniechecanie - czyli nie musisz sie obawiac
    Jezeli mi napiszesz ze jest to legalne, to czyn do ktorego moglabys mnie
    namawiac nie jest zbrodniczy :-))
    Czyli chyba nie musisz sie martwic :-))
    A tak na serio - wiem ze pytanie jest kontrowersyjne, ale intryguje mnie
    o - bylo nie bylo dla wielu kobiet byloby to jakies rozwiazanie... :-)

    Pozdrawiam
    peterek

  • 6. Data: 2002-11-27 22:25:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik peterek <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as3g2u$j7g$...@k...man.lodz.pl...
    > Jezeli powiesz mi ze jest to nielegalne to nie bedzie to podzeganie lecz
    > zniechecanie - czyli nie musisz sie obawiac
    jest nielegalne :-))

    nie napisze :-)))

    > Czyli chyba nie musisz sie martwic :-))

    nie martwie się :-)) ale nie doświadczaj mnie Boże moczymordą :-)))

    > A tak na serio - wiem ze pytanie jest kontrowersyjne, ale intryguje mnie
    > o - bylo nie bylo dla wielu kobiet byloby to jakies rozwiazanie... :-)

    albo śmierdzącym kłopotem... też mówie poważnie ...

    Sandra

  • 7. Data: 2002-11-27 22:57:53
    Od: "peterek" <j...@a...net.pl>

    > jest nielegalne :-))

    Oj Kolezanko - dotychczas uwazalem Cie za chodzaca encyklopedie na temat
    wszelki, a tu widze ze unikasz odpowiedzi :-) Jednak drążąc temat na
    podstawie jakich przepisow uwazasz ze jest to nielegalne - przeciez facet
    sam siega po butelke?

    > nie martwie się :-)) ale nie doświadczaj mnie Boże moczymordą :-)))

    Jak by co to masz juz sposob :-))) Zartuje oczywiscie :-)))

    > albo śmierdzącym kłopotem... też mówie poważnie ...

    Dlaczego kłopotem? Kobieta mowi ze kupila spirytus do konserwacji dajmy na
    to maszyny do szycia. A tu mężulek siup i flaszeczki nie ma. I jedyny klopot
    jaki zostaje to pochowac trupa - a jak sie to zrobi szybko to klopot zanim
    zacznie byc smierdzacy juz nie bedzie klopotem :-))) Jezu jaki ja jestem
    makabryczny :-)

    czekam na odpowiedz NA SERIO!!!!! :-)
    peterek

  • 8. Data: 2002-11-27 23:12:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik peterek <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as3ilc$pqd$...@k...man.lodz.pl...
    > czekam na odpowiedz NA SERIO!!!!! :-)

    jesteś super :-) prześpie się z tym może dostane twórczych myśli hehe

    Sandra

  • 9. Data: 2002-11-28 00:19:51
    Od: "Jarek Dyrkacz \(przedtem peterek\)" <j...@a...net.pl>

    > jesteś super :-)

    Oj Ci prawnicy... Gadane to maja a jak dochodzi do konkretnych odpowiedzi,
    to tylko kreca i kreca.
    Ale nie da rady, komplementem sie nie wykrecisz od odpowiedzi.
    Kolorowych snow i czekam do rana na KONKRETNA odpowiedz - uwazalem Cie za
    najnajlepsza informatorke na pl.soc.prawo i chyba nie pozwolisz zebym sie
    zawiodl... (TAK - w tym momencie usiluje Ci pojechac po ambicji!!!) :-)))
    Pozdrawiam

    Jarek Dyrkacz

  • 10. Data: 2002-11-28 06:36:52
    Od: m...@t...NOSPAM.pl (Witek Mozga)

    >Czy jezeli zona (matka, corka, syn - ktokolwiek) pijaka zostawilby w
    >widocznym miejscu butelke alkoholu metylowego -

    Pytanie tylko skad wezmie alkohol metylowy. Do niedawna obrot tym
    specyfikiem byl mocno ograniczomy, nawet firmy musialy sie starac o
    specjalne zezwolenia. Ostatnio troche zelzalo, ale i tak prywatnej
    osobie rudno zdobyc metanol.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/