  • 1. Data: 2004-07-27 08:10:55
    Temat: Ustawa o grach
    Od: "tomaso" <t...@p...onet.pl>

    Wraz ze znajomymi chcielibysmy grac w LOTTO obstawiajac wspolnie zaklady i
    dzielic sie wygranymi. Jednak moze sie tego uzbierac nawet kilkanascie osob,
    wiec koniecznie bedzie jakies prawne tego zabezpieczenie, zeby nie bylo
    potem problemow na przyklad w przypadku rozbicia kumulacji:-)Wybrana osoba
    bedzie kupowac zaklady i czuwac nad podzialem pieniedzy w zamian za
    niewielka oplate. I teraz pytanie. Czy przypadkiem taka firma nie narusza
    jakos panstwowego monopolu i nie bedzie to dzialanosc nielegalna, skoro
    podmiot gospodarczy bedzie zawieral umowe z kazdym grajacym?

    Jan Mulkowski

  • 2. Data: 2004-07-27 09:40:29
    Temat: Odp: Ustawa o grach
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Proszę się przyznać: nie chodzi Panu o żadnych znajomych, tylko chce
    rozpocząć działalność w branży hazardowej.

    Ze znajomymi wspólnie obstawić zakład możecie, jeśli będziecie działać
    wspólnie jako jeden grający, n.p. przez pełnomocnika.

    Natomiast jeżeli podmiot gospodarczy bedzie zawieral umowe z kazdym
    grajacym, to zależy to od treści umowy, ale prawdopodobnie będzie to
    naruszenie monopolu państwowego.

    brett

  • 3. Data: 2004-07-27 09:53:03
    Temat: Re: Ustawa o grach
    Od: "tomaso" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Natomiast jeżeli podmiot gospodarczy bedzie zawieral umowe z kazdym
    > grajacym, to zależy to od treści umowy, ale prawdopodobnie będzie to

    Chodzi tu o zwiazki zawodowe, ktore chca rozpoczac taka dzialanosc w obrebie
    pracownikow duzego zakladu pracy. Nie wszyscy sie tam doskonale znaja, wiec
    musza byc jakies zabezpieczenia. Z tego co wiem w Niemczech, gdzie takze
    jest monopol panstwowy, w takich grupach graja setki tysiecy osob i nie z
    tym zadnych problemow.

  • 4. Data: 2004-07-27 12:34:05
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Chodzi tu o zwiazki zawodowe, ktore chca rozpoczac taka dzialanosc w obrebie
    pracownikow duzego zakladu pracy.

    Związki zawodowe w dużym zakładzie powinny mieć własnych specjalistów
    prawnych. Związki zawodowe w dużym zakładzie powinny zajmować się ochroną
    praw pracowniczych, a nie hazardem.

    w Niemczech, gdzie takze
    > jest monopol panstwowy, w takich grupach graja setki tysiecy osob i nie z
    > tym zadnych problemow.

    na jakich zasadach grają? W Polsce szef związku nie może kupować losów,
    kuponów itd. a następnie odsprzedawać ich pracownikom, bo sprzedaż taką
    można prowadzić tylko zgodnie z przepisami ustawy o grach i zakładach
    wzajemnych.

    brett

  • 5. Data: 2004-07-27 13:18:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > kuponów itd. a następnie odsprzedawać ich pracownikom, bo sprzedaż taką
    > można prowadzić tylko zgodnie z przepisami ustawy o grach i zakładach

    a jak to sie ma do www.losowania.net ?

    P.