  • 11. Data: 2003-08-07 05:02:49
    Temat: Re: Urząd Skarbowy - raty ?!!!
    Od: "Webster" <p...@o...pl>

    x> A dlaczego ma znikać z życia gospodarczego?
    > Może prowadzić działalność przez sp. z o.o. czy też nawet przez
    stowarzyszenie,
    > fundację, albo założyć firmę za granicą. Możliwości ma co niemiara.
    > Także majątek nie kupuje się na siebie tylko na fundacje - są
    nieśmiertelne -
    > i z niego potem tylko korzysta :)
    > Na zachodzie te myki odkryto już dawno, w Polsce ciągle są mało popularna
    > co mnie osobiście bardzo dziwi przy bezczelności naszego Państwa w
    okradaniu
    > ludzi. Szczególnie niedługo jak będą mogli skonfiskować wszystko co tylko
> [...]

    Mimo to chciałbym załatwić sprawę polubownie.......ale czy się da ?
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-08-07 05:20:54
    Od: "Webster" <p...@o...pl>

    > Na pismo o 10 latach rat zaśmiała się i powiedziała, że 12 to maks co ona
    > może dać.......

    ^^^^^^^^^^^^^^ oczywiście ja chcę 120 rat a oni mówią, że 12 to maks!

  • 13. Data: 2003-08-07 07:15:09
    Temat: Odp: Urząd Skarbowy - raty ?!!!
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Webster <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgriuc$2g73$...@n...ipartners.pl...
    > Witam!
    > Mam trochę nieciekawą sytuacje :
    > W wyniku kontroli skarbowej za 1999 rok (spółka cywilna) zostały
    "wyrzucone"
    > z księgowości. Aktualnie wyliczone zaległości wynoszą około 40.000 zł na
    > głowę i drugie tyle za vat.Pisaliśmy odwołania, ale nic to nie dało....
    ciach

    Z racji podobnego problemu jednego ze znajomych przedsiebiorcow znam podobny
    temat. I jak zapewne zauwazyles w US tez pracuja ludzie ktorzy chca miec
    wzgledny spokoj. Oni tez maja zwierzchnuikow. Tak jak Arek proponuje Ci nie
    pchac sie w zadne raty. Do znajomego raz w miesiacu przychodzi komornik
    skarbowy wiec znajomy stuka w sciane siadamy przy piwku, na koniec daje mu
    100 zl. i ma spokoj do nastepnego miesiaca.
    A komornik cieszy sie ze nie musi rozpisywac tego na 10x10 zl. Do splaty
    pozostalo jeszcze podobno okolo 50k . Raz czy dwa razy w roku spisuja
    protokol o stanie majatkowym i to wszystko. Na pewno bylo by nieciekawie
    gdybys w tym czasie kupil np. nowy samochod. Ale w twoim przypadku nie ma
    sie czego bac. Tyle splacasz ile mozesz.
    Z tego co jest mi wiadomo to uklad ratalny jest najgorszy z mozliwych
    rozwiazan.
    Pozdrawiam i powodzenia.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji

  • 14. Data: 2003-08-07 08:59:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Webster napisał:
    > Mimo to chciałbym załatwić sprawę polubownie.......ale czy się da ?

    Nie da się! To nie człowiek to INSTYTUCJA, która ma w dupie realia,
    a liczą się dla niej tylko "przepisy".
    Zrozum to wreszcie i przestań zawracać sobie nimi głowę, tym bardziej,
    że nic nie są w stanie Ci zrobić jak się sam nie będziesz mocno dopraszał.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 15. Data: 2003-08-09 07:43:21
    Od: "Webster" <p...@o...pl>

> [...]
    > pozostalo jeszcze podobno okolo 50k . Raz czy dwa razy w roku spisuja
    > protokol o stanie majatkowym i to wszystko.

    Ok ale czy komornik ma obowiązek przysłać mi kiedy będzie u mnie w domu?Czy
    ot tak wpada bez zapowiedzi?
    Pozdrawiam
    P.S.A jak z kims mieszkam to w jaki sposob udowodnic co jest moje a co np.
    ojca?

  • 16. Data: 2003-08-10 16:32:07
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik Webster <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bh28mq$13ma$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    > Pozdrawiam
    > P.S.A jak z kims mieszkam to w jaki sposob udowodnic co jest moje a co np.

    To jest kwestia dogadania się z komornikiem, pamietajmy ze komornik to tez
    czlowiek ktory wykonuje swoja prace. Mozesz mu nawet osobiscie nosic do US
    tyle ile mozesz. Zaoszczedzisz mu fatygi.
    Z tego co pamietam to pisales ze mieszkasz u ojca, wiec wszystko jest ojca.

  • 17. Data: 2003-08-10 20:08:48
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > (ciach) Cennych rzeczy też
    > nie mam....krótko mówiąc nie ma co tam nawet zabierać :( Czy jest jakaś
    > szansa, że ktoś w tym kraju weźmie pod uwagę moje możliwości finansowe
    > (ciach)

    http://groups.google.pl/groups?q=perkunbiuro%40op.pl
    &hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&inlang=pl&selm=bgro9m%242h6r%241%40news2.ipartners
    .pl&rnum=4

    "Autor:Webster (p...@o...pl)
    Temat:Re: buldog angielski - kupie podkarpackie
    Grupy dyskusyjne:pl.rec.zwierzaki
    Data:2003-08-06 13:26:35 PST

    > jak w temacie szczeniak bez rodowodu
    > pozdrawiam

    Mam takiego i nie polecam. Taki pies kosztuje minimum 2500 zł i musisz się z
    tym liczyć. Jak kupisz go za 1000 zł bez rodowodu to niestety nie będzie to
    buldog i ja już o tym wiem.........
    Pozdrawiam
    Webster
    "

    pozdrawiam,

    glos

  • 18. Data: 2003-08-10 21:32:50
    Od: "Webster" <p...@h...tv>

> [...]
    > tym liczyć. Jak kupisz go za 1000 zł bez rodowodu to niestety nie będzie

    A co to ma do rzeczy?Mam poszczuc komornika psem?

  • 19. Data: 2003-08-10 21:41:04
    Od: "Webster" <p...@h...tv>

    Czy też muszę znaleść na niego rachunek bo też mi go zabiorą?
    A pozatym nie wiesz, ze istnieje cos takiego jak prezenty? Skoro jestes juz
    tak ograniczony to przynajmniej odpisuj na temat albo nie zabieraj rodzicom
    komputera po nocach.