  • 11. Data: 2002-12-05 23:19:40
    Temat: Odp: Telefonia komórkowa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Dopiero teraz dostałaś nakaz zapłaty? Przez ponad 3 lata nie
    > zainteresowałaś się zadłużeniem? A o przedawnieniu nie ma w tej chwili
    > mowy - 10 lat
    nie sądze by komornik nie znał swoich praw

    Sandra

  • 12. Data: 2002-12-05 23:20:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):

    > Cały raczej nie, ale abonament chyba nie ma wątpliwości, że tak? Zresztą
    > jeśli nie okresowy to związany z prowadzeniem działalności gospodarczej.

    podaj mi art. odn .2 lat?

    Sandra

  • 13. Data: 2002-12-05 23:27:25
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>

    > Dopiero teraz dostałaś nakaz zapłaty? Przez ponad 3 lata nie
    > zainteresowałaś się zadłużeniem? A o przedawnieniu nie ma w tej chwili
    > mowy - 10 lat

    Czyli rozumiem, że i tak miałam szczęście, bo mogli sobie o mnie przypomnieć
    za 9 lat wtedy odsetki byłyby duuużo wyższe od należności głównej ;-))), ale
    na szczęście wystarczy im 150 % odsetek. Całe szczęście.
    Wiola

  • 14. Data: 2002-12-06 13:58:23
    Temat: Re: Telefonia komórkowa
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > podaj mi art. odn .2 lat?

    No wybacz, ja na ten pomysł nie wpadłem. więc nie znam. :)
    Jeśli nie prawo telekomunikacyjne, a zdaje się, że nie (jakiś czas temu
    była o tym dyskusja) to wg. mnie nie ma.

    KG

  • 15. Data: 2002-12-06 13:58:34
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > nie sądze by komornik nie znał swoich praw

    Ale o co chodzi?

    KG

  • 16. Data: 2002-12-06 14:10:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):

    > Ale o co chodzi?

    a o to ,ze widocznie miał podstawy by wszcząć egzekucje

    Sandra

  • 17. Data: 2002-12-06 20:21:23
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > a o to ,ze widocznie miał podstawy by wszcząć egzekucje

    no pewnie miał, tytuł wykonawczy, co nie znaczy, że roszczenie nie mogło
    być przedawnione

    KG

  • 18. Data: 2002-12-06 23:31:32
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Sandra napisa_(a):
    >
    > no pewnie miał, tytuł wykonawczy, co nie znaczy, że roszczenie nie mogło

    myślisz,że są tacy tepi ? nie wiedzą co to przedawnienie? :-)

    Sandra

  • 19. Data: 2002-12-07 13:06:47
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    | podaj mi art. odn .2 lat?

    przepraszam, nie wiem skąd wzięło się dwa lata, oczywiście powinno być 3
    lata.

  • 20. Data: 2002-12-07 13:09:04
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiola" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | Jeżeli wezwanie do zapłaty z telefoni komórkowej przyszło (ostatnie) 16
    | listopada 1998 roku to czy jest prawne zawiadomienie o wczęciu egzekucji z
    | dnia 25 listopada 2002 roku, które z resztą przyszło dzisiaj.

    Rzeczywiście jest za mało danych, odpowiedz na następujące pytania:

    czy telefon był na firmę?
    wezwanie z 16.11.98 było wysłane przez firmę i grozili że skierują sprawe do
    sądu?
    pismo z 25.11.2002 jest z sądu czy od komornika.
    Jeżeli z sądu to kiedy było wszczęte postępowanie sadowe?