-
1. Data: 2003-06-04 07:39:55
Temat: Reklamacja "wodoszczlnego" zegarka
Od: "Albercik" <l...@w...pl>
Witam :)
Mam pytanko: na jakie przepisy mozna sie powolac w przypadku reklamacji
zegarka jesli:
- w wodoszczelnym zegarku zaparowała szybka
- nastąpiło też odbarwienie paska w okolicy wyświetlacza (wstępnie wyglądało
jakby cos rdzewiało w środku, byc moze ta rzecz została wymieniona a slady
zostały)
- z zegarkiem nie było polskiej instrukcji
Zegarek zgłoszony w ramach gwarancji (po miesiącu użytkowania) - opinia
serwisu:
- zegarek uszczelniony
- odbarwienia paska nie podlegaja gwarancji
Niestety odbarwienie psuje wygląd zegarka, koleżanka odmówiła jego odebrania
prosząc o wymiane paska lub zwrot pieniędzy.
Tak jak napisałem przy zakupie nie otrzymała instrukcji w jezyku polskim,
jedynie wczoraj (po prawie 2 miesiacach) pan jej wydrukowal jakas
instrukcje.
Jednak ani w jednej (polskiej) ani w drugiej (angielskiej) nie ma informacji
iz kolor paska moze sie zmieniac - ulegac odbarwieniom.
Macie jakies pomysly? Bo sprawa sie troszke przeciaga.
Z góry dziekuje i pozdrawiam wszystkich grupowiczow
Albercik
-
2. Data: 2003-06-04 08:23:05
Temat: Odp: Reklamacja "wodoszczlnego" zegarka
Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl>
> - z zegarkiem nie było polskiej instrukcji
art 3 ust a dnia 27 lipca 2002 r o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie kc
> - odbarwienia paska nie podlegaja gwarancji
nie musisz korzystac z gwarancji i to ze pasek nie podlega gwarancji nic nie
znaczy -mozesz sie powolac na niezgodnosc towaru z umowa i reklamowac u
sprzedawcy