  • 41. Data: 2011-03-03 12:38:40
    Temat: Re: Regres od ubezpieczalni
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.03.2011 13:07, Liwiusz pisze:
    > Zaraz, czy Ty jesteś ubezpieczony w zakresie OC?

    Teraz tak, wtedy nie byłem. Nie zdążyłem jeszcze. Ale to detal, bo nie w
    tym rzecz, a w tym, że ubezpieczalnia sąsiada nie umie znaleźć
    dokumentów jakie do mnie wysłała oraz oskarża mnie o jakieś zalanie, o
    którym nie mam pojęcia, a które w dodatku, wg ich własnych słów nie
    zostało usunięte przed kolejnym zalaniem, do którego akurat się
    przyznaje i które już objęło moje ubezpieczenie.

    Więc nie mam ochoty płacić za naprawę czegoś, co nie zostało naprawione
    i za naprawę czego zapłaciłem przy właściwym zalaniu, do którego się
    przyznaję. Niestety InterRisk sam nie wie jakie papiery do mnie wysłał,
    a jak podaję ICH numer sprawy, to twierdzą, że to nie taki numer. A na
    mejla ze skanem swojego pisma do mnie już nie odpowiedział.

    I zastanawiam się, czy się obraził i posłał sprawę do sądu czy cóś.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2011-03-03 12:41:58
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > mejla ze skanem swojego pisma do mnie już nie odpowiedział.
    >
    > I zastanawiam się, czy się obraził i posłał sprawę do sądu czy cóś.

    Prędzej doszli do wniosku, że nie dasz się "zakrzyczeć" bez jakiejś
    sensownej podstawy i albo to oleją, albo "sprzedadzą dług" jakimś
    szemranym windykatorkom.

    Swoją szosą co to za firma-krzak ten interrrisk? Kiedy oni weszli na
    nasz rynek?

  • 43. Data: 2011-03-03 12:44:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 13:41, Andrzej Ława pisze:

    > Swoją szosą co to za firma-krzak ten interrrisk? Kiedy oni weszli na
    > nasz rynek?

    To, że ich nie znasz, nie oznacza, że to firma-krzak ;) Dawniej nazywali
    się CIGNA-STU.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2011-03-03 12:50:12
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2011 13:44, Liwiusz pisze:

    > To, że ich nie znasz, nie oznacza, że to firma-krzak ;) Dawniej nazywali
    > się CIGNA-STU.

    Wg. ich strony to zaczynali jako... Szkolne Towarzystwo Ubezpieczeniowe
    (lol)

  • 45. Data: 2011-03-03 12:57:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 13:50, Andrzej Ława pisze:

    > Wg. ich strony to zaczynali jako... Szkolne Towarzystwo Ubezpieczeniowe
    > (lol)

    Czy to ma jakieś merytoryczne znaczenie?

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2011-03-03 13:46:55
    Od: Antykler <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-03 13:57, Liwiusz pisze:

    > Czy to ma jakieś merytoryczne znaczenie?

    Ma i to zajebiste bo jak to szedmrana firma krzak szwagra wujka ciotki
    to porpoostu mozna ich olac.

  • 47. Data: 2011-03-03 13:50:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 14:46, Antykler pisze:

    > Ma i to zajebiste bo jak to szedmrana firma krzak szwagra wujka ciotki
    > to porpoostu mozna ich olac.

    Argumenty z Twojej nieznajomości tematu mnie nie interesują.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2011-03-03 15:08:34
    Od: Antykler <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-03 14:50, Liwiusz pisze:

    > Argumenty z Twojej nieznajomości tematu mnie nie interesują.

    Ale sa zyciowe i oparte na wieloletnim doswiadczeniu w odroznieniu od
    twoich

  • 49. Data: 2011-03-03 16:27:25
    Temat: Odp: Regres od ubezpieczalni
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Antykler" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup
    >A napisali regres zeby madrzej wygladalo bo debile pewnie nie potrafia w jezyku
    >polskim napisac.
    > regres> cofac sie (np w rozwoju)

    jaki jest sens doradzac jezeli nie ma sie opanowanych podstawowych
    zwrotow i terminow?

  • 50. Data: 2011-03-03 18:01:05
    Od: Antykler <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-03 17:27, m4rkiz pisze:
    > Użytkownik "Antykler" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:iknuka$iol$...@n...onet.pl...
    >
    > jaki jest sens doradzac jezeli nie ma sie opanowanych podstawowych
    > zwrotow i terminow?

    A jaki to zwrot palancie zapozuyczony przez jakiegos debila z obcego
    jezyka ?

    W telewizorni debilni re3daktorzy robia to codziennie to nie znaczy ze
    mamy im ulegac i wal sie na ryj .